tirsdag den 6. december 2011

GIVE AWAY... og et halvt år med bloggen

Så er dagen kommet, hvor Anna Weinreichs blog har eksisteret i et halvt år
 og det må fejres med min allerførste give away.
I anledningen af bloggens halvårsfødselsdag, måtte det nødvendigvis være en give away med lidt 'Anna Weinreich', så jeg har samlet 3 tapetruller med farver og mønstre, som jeg så absolut elsker og selv har benyttet. 
En heldig vinder kan selv få lidt Anna Weinreich ind i hjemmet med disse ægte retro-tapeter, hvor af de to i blå nuancer er til kreaklip og det sidste på en hel meter kan bruges til de lidt større ting - kun fantasien sætter grænser. Nederst kan du se, hvordan jeg har brugt tapeterne til udsmykning af den lille lejlighed.
Reglerne er som følger:
1 lod for kommentar på indlægget her + at blive/være fast læser på bloggen.  
2 lodder for kommentar + læser + billede med link på din egen blog (brug billedet forneden med trækningsdato).
3 lodder for kommentar + læser + at lave et indlæg om Anna Weinreichs Give Away på din egen blog(alle billeder). 
Skriv gerne hvor mange lodder, du deltager med og så er du måske den heldige vinder af en ekstra julegave den 24. december.

Tapeterne i den lille lejlighed

125 kommentarer:

  1. Gratulerer med halvt års jubileum! :) Utrolige fine tapeter♥ Tar 3 lodd jeg! :)

    SvarSlet
  2. Jeg vil sørme da gerne have lidt "Anna" ind på mit værelse! Tillykke med bloggens halve år. Jeg smider 3 lodder i puljen!

    Glæder mig til vi ses et par dage før trækningen hos Marolle.

    SvarSlet
  3. Jeg vil veldig gjerne være med å feire deg ! :)
    2 lodder på meg .
    Tusen takk :)

    Klem fra Janne som syns tapetene var kjempefine !

    SvarSlet
  4. jubii! Jeg vil også være med. 1 lod her!

    SvarSlet
  5. Tillykke med det halve år, jeg vil meget gerne deltage med 1 lod:-)

    SvarSlet
  6. jeg snupper 2 lodder og håber jeg er heldig :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  7. tillykke med halvårsdagen :-) :-)

    Jeg deltager med 1 lod

    SvarSlet
  8. tillykke med det første ½ år, håber bloggen har haft en dejlig dag :-)
    jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder, og så vil jeg xxx mine fingre for disse lækre tapeter ( hedder det det ?? )
    Tak for rigtig meget god inspiration "so far"
    håber der kommer meget mere i fremtiden.
    mvh gitte

    SvarSlet
  9. is this for international readers? If it is I will blog about it ^_^ 1 ticket for me so far if I can!

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne tage 2 lodder, og samtidig ønske dig "glædelig jul"... Mvh. Jeanne

    SvarSlet
  11. Smukke tapeter... Jeg er med på 2 lodder:-)

    SvarSlet
  12. Åhh...jag är såklart med! Jag tar 2 lotter. Wow, hoppas jag vinner! :)

    SvarSlet
  13. Hej

    Hvor er det bare noget smukt tapet
    Er helt sikker med, 1 lod til mig.

    Hilsen Mette

    SvarSlet
  14. 2 lodder til mig, skøn fantasi du har:)

    SvarSlet
  15. Herlige tapeter! Klart jeg blir med på feiringen av den flotte og fargerike bloggen din:) 2 lodder til meg, takk:)

    SvarSlet
  16. Jeg vil gerne være med med 1 lod :)
    Hilsen Charlotte (charlotte.sorensen@live.dk)

    SvarSlet
  17. Jeg vil meget gerne være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  18. 1 lott till mig, tack! Jag är helt galen i din tapet som du har på väggen på mittenbilden ;-)

    SvarSlet
  19. Lækkert..:) 1 lod til mig..

    SvarSlet
  20. Uh fedt fedt fedt.. De er jo bare så lækre de tapeter, jeg har allerede masser af ideer.. Jeg deltager med 1 lod :-)

    SvarSlet
  21. Tillykke :D
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder!

    SvarSlet
  22. vil rigtig gerne deltage med to lodder.. uhhh kryds kryds, såfint tapet.

    SvarSlet
  23. Jeg MÅ vinde så snupper alle lodder :-)

    SvarSlet
  24. 1 lod til mig tak!
    Håber jeg vinder ;-)

    SvarSlet
  25. fin anledning til en give away og jeg vil gerne være med med 2 lodder - smukke farver og mønstre :)
    kh christina

    SvarSlet
  26. WOOOW!!!

    Dette liker jeg. Jeg har siklet etter den tapeten som
    du har på kommoden din. Har ønsket den til et prosjekt
    som jeg tenkte jeg skulle ha på lillemor sitt rom. De selger
    den ikke lenger. Buhu!

    Men, jeg får prøve lykken hos deg om å vinne disse tre
    lekre tapetene!! :)

    Jeg blir med på 2 lodd!

    Stor klem

    SvarSlet
  27. Ihh, hvor fint! Må hellere lige få et lod med i puljen! :)

    SvarSlet
  28. Fantastisk måde at bruge de skønne tapeter på! Jeg er med på et lykkelod :o)

    SvarSlet
  29. 2 lodd på meg, lenke/button hit og fast leser/følger!!

    SvarSlet
  30. sikke fint papir er klart med på 2 lodder og linker fra min blog

    SvarSlet
  31. En SKØN give away og en SKØN blog. Jeg vil glæde mig til at følge med fremover. Deltager med 2 lodder.
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  32. WOW! Jeg er helt klart med på 3 lodder og håber jeg er heldig.. Kan lige se hvor de skulle pynte hjemme hos os :)

    Smil fra Pia

    skatterenshyggekrog.blogspot.com

    SvarSlet
  33. Tillykke med de første halve år! Glæder mig til at følge dig maaaange år endnu:-)
    1 lod fra mig

    SvarSlet
  34. Tillykke med de 6 mdr.
    Jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  35. Skøn blog, du har, og som tidligere Roskildedenser må jeg da helt klart deltage i din fantastiske give away med 2 lodder ;-)

    KH Laila (kreauglen.blogspot.com)

    SvarSlet
  36. Tillykke med det halve år på bagen, jeg vil meget gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  37. deltar med 1lodd;) ha ei fin advent! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlet
  38. Sikke en lækker giveaway! Glæder mig til at følge blokken fremover. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  39. Tillykke med det halve år! Jeg smider 3 lodder i puljen, og krydser hele kroppen, for åh jeg vil gerne vinde!

    Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
  40. Gratulerer med jubileum! Et lodd på meg. :)

    SvarSlet
  41. Vi vil rigtig gerne deltage, og følge din blog.
    Bedste hilsner
    Eva

    SvarSlet
  42. Jeg elsker at læse med her hos dig, det er så positivt og de herligste skønne farver. Jeg snupper et enkelt lod :)

    SvarSlet
  43. Hej.
    Jeg nupper to lodder og glæder mig til at følge din fine blog.

    Kh. Anette

    SvarSlet
  44. Hejsa
    Jeg delter med 3 lodder. Jeg har lige selv oprettet en blog for et par dage siden, og skriver dag gerne en kommentar dér.

    Mvh
    Lisbeth

    SvarSlet
  45. hallo,
    herzlichen Glückwunsch.
    Ich möchte mit einem Ticket teilnehmen.
    Liebe Grüße
    Tamara

    SvarSlet
  46. Jeg laver lige et indlæg :)
    Louise-harder12@hotmail.com

    3 lodder :D

    SvarSlet
  47. 3 tickets for me ^_^

    http://hearthandmadeuk.blogspot.com/2011/12/retro-wallpaper-for-decoupage-giveaway.html

    SvarSlet
  48. Tillykke med der halve år, jeg deltager med to lodder.
    Ha`en dejlig aften ;-)

    SvarSlet
  49. Tillykke med det 1/2 år :) Jeg vil gerne deltage med 2 lodder i din giveaway :)

    SvarSlet
  50. lækkert! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :D

    SvarSlet
  51. Congratulations, your blog is brilliant! I would love to win these fabulous wallpapers!

    SvarSlet
  52. Et stort tillykke dig og så et lod til mig ;0
    strit1985@gmail.com
    www.dutterier.blogspot.com

    SvarSlet
  53. Så fint... vil frygteligt gerne være med.. er helt vild med det lilla mønstrede tapet... :) linker, men har lidt bøvl med at få den til at lægge link på lige nu, men du får det så snart den er klar.. :)

    SvarSlet
  54. Det er bare den skønneste blog du har! Glæder mig til at følge den i forhåbentlig endnu længere tid end den pt har eksisteret. 1 lod tak-de er bare fantastiske de tapeter!!

    SvarSlet
  55. Åååå!!!
    *lykke*
    ...fantastisk premie!!
    Og HURRA for deg og den fargerike bloggen din!
    Glad for at du er her i bloggland :)

    Blir et lodd på meg da.. Følger + kommentar her!

    HÅPER at jeg har lykken med meg!!!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlet
  56. 2 lodder til prinsessen og tak for en skøn blog.

    SvarSlet
  57. Så flotte tapeter! Jeg trekker 2 lodd og håper vinnerlykken er med meg:-)

    SvarSlet
  58. Vil gerne være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  59. Hvor fint...

    Lægger lige 2 lodder

    - Karen
    (Arlianas.blogspot.com)

    SvarSlet
  60. IHHH hvor fine - jeg vil super gerne deltage med 2 lodder af de helt store :-)
    Glæder mig til at følge din blog fremover :-)
    Go´dag

    SvarSlet
  61. Jeg vil gerne deltage med 1 lod, og er blevet fast læser :)

    Kh Nanna
    www.forleden-fik-jeg-hele-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  62. så fantastike tapetet!!
    jeg vil gjerne ha 2 lodd ;)

    SvarSlet
  63. The wallpaper is just beautiful! I've now started following you on Bloglovin. Can't wait to see more.

    SvarSlet
  64. Tillykke med det:) Ser super fedt ud i den lille lejlighed.
    Jeg smider 1 lod i bunken.

    kattemilla@hotmail.com

    SvarSlet
  65. Grattis till dig!
    Du har en härlig blogg, den är så inspirerande och glädjespridande : )
    Jag följer den med glädje. Självklart vill jag vara med i utlottningen, tapeterna är ju urläckra.
    En lott till mig tack.
    Mona Ekström
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlet
  66. I want to participate with 1 lot! I love your wallpaper!

    SvarSlet
  67. Super fine tapeter! De måtte gerne bo ved mig ;o)
    Smider 1 lod i puljen!

    SvarSlet
  68. Hej Anna

    Sikke en dejlig blog, som jeg lige har opdaget (via Loppelækkerier). Dig glæder jeg mig at følge. 1 lod til mig, tak:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  69. I love your blog and I love this wallpaper! I don't know if this giveaway is open for international blog followers but I am entering just in case it is! :)

    SvarSlet
  70. årh Anna hvor er det fint, de farver er så meget dig :) er med på 1 lod.

    SvarSlet
  71. ... Én af de fristelser som ikke skal modståes, 1 lod til mig :-)

    SvarSlet
  72. hej jag vill vara med på 3 lotter, har sökt med ljus och lykta efter den blåtapeten....

    SvarSlet
  73. Hej så fine tapeter vil jeg gerne vinde. KH Gitte
    g59n@hotmail.com

    SvarSlet
  74. Hej

    Jeg deltager gerne med 3 lodder, tapet kan vi aldrig få for meget af..super flotte de tre du har der, lige noget for mig;D
    God søndag..

    Hilsen Sussie

    SvarSlet
  75. Jeg deltager desværre kun med 1 lod... Men hvem ved. Det kan jo være vinderloddet :-) skal flytte sammen med kæresten 1/1 og kunne da sagtens se disse skønne tapeter på mine børns nye værelser :-)

    SvarSlet
  76. 2 store lodder til mig. Jeg glæder mig til at udforske din blog, som jeg er stødt på for første gang.
    God jul Charlotte

    SvarSlet
  77. Jeg er med på 2 lodder! Glædelig jul ;0) Kh Dorthe

    SvarSlet
  78. They remind me of my childhood!!
    1 ticket here!!!

    SvarSlet
  79. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  80. Hej

    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, Tak - Super fint tapet :-)

    God Jul

    Mvh Kathrine

    SvarSlet
  81. Tillykke med det halve! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Mvh Pia

    SvarSlet
  82. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    Rigtig fin blog du har her :) Mange dejlige farver...
    Kh Sarah

    SvarSlet
  83. Fiiin!
    Jeg vil gerne være med på 2 lodder.
    Kh Louise

    SvarSlet
  84. Hvor en lækre give away:D 1 lod til mig, tak:D

    SvarSlet
  85. Skønt tapet og tillykke med det halve år :)
    Vil gerne deltage med et enkelt lod!

    SvarSlet
  86. Tillykke med det halve år i blogland!
    Jeg smider et lod i puljen :)

    SvarSlet
  87. Lækkert tapet, jeg vil meget gerne være med, med et enkelt lod i puljen.

    Kh Julie

    SvarSlet
  88. Åh suk hvor lækkert !! Jeg er med på et enkelt lod, krydser for at jeg kan være den heldige !!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  89. Tillykke med det halve år med en fantastisk blog...

    Jeg deltager gerne i denne give-away - det er bare noget super lækkert tapet og vil passe meget godt ind i min samling!

    Knus fra Charlotte
    www.charlotteshule.blogspot.com

    SvarSlet
  90. Hej Anna,

    Tak for en rigtig hyggelig klippeklisterdag i dag:-) Det var super hyggeligt at møde dig. Jeg vil gerne være med i din give away med to lodder.

    Kram Anne-Mette
    femthe.blogspot.com

    SvarSlet
  91. Også tre lodder herfra! Tillykke med jubilæet:)
    Elisabeth

    SvarSlet
  92. Super fint tapet, jeg er med på 1 lod og krydser finger :-)
    Kit (kitmalene@ofir.dk)

    SvarSlet
  93. Jeg nupper et ekstra lod, så jeg har 2 lodder :)
    Smil fra Mia

    SvarSlet
  94. Jeg nupper et enkelt lod. Håber jeg er den heldige ;) kh mette f.

    SvarSlet
  95. Jeg er med på 1 enkelt lod :-)
    neslein78@gmail.com

    SvarSlet
  96. Jeg ønsker meg ett lodd dersom jeg kan delta fra Norge :-)
    Finfin tapet :-)

    SvarSlet
  97. Jeg deltager med 1 lod og håber...
    Hilsen Albassen

    SvarSlet
  98. Hej Anna,

    Jeg har lavet dette indlæg om din herlige blog http://loppesager.blogspot.com/2011/12/pasteldronningens-give-away.html

    og så er jeg gerne med på 3 pastelfarvede lodder :)

    SvarSlet
  99. Hej

    Skøn give away. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.

    Glædelig jul.

    Mange hilsner fra Christina

    SvarSlet
  100. Hej jeg vil gerne deltage med 1 lod..:-)
    Glædelig Jul!

    Mvh Trine-Emilie

    SvarSlet
  101. Jeg skal da også lige nå at være med med 1 enkelt lod. :-)

    SvarSlet
  102. Jeg smider lige 1 lod med i puljen og ønsker dig en glædelig jul.... :o)

    SvarSlet
  103. Jeg vil gerne være med med et lod.

    Rigtig glædelig jul og godt nytår ;o)

    Kh. Pia

    Ps. Nyder at følge din blog.

    SvarSlet
  104. Tillykke med bloggens halv års jubilærum! :D
    Elsker dine 3 udvalgte tapeter, deltager med glæde i håb om selv at kunne benøtte dem i min bolig!! Er selvfølgelig allerede fast læser ;) Så 1 enkelt lod herfra <3

    SvarSlet
  105. Hejsa...sikke en hyggelig blog og fine billeder fra dit hjem. Jeg vil meget gerne vinde de fine tapeter. Jeg putter to lodder i puljen (kommentar, fast læser + link) og glæder mig til at følge med her fremover.
    Glædelig jul.
    KH Mia

    SvarSlet
  106. Stort tillykke med dit jubilæum og tak for mange kig på din fine blog. Er med på 1 lod!
    Hilsen fra
    Sanne

    SvarSlet
  107. Tapeterna är underbara och jag skulle bli så glad...
    Jag tar två lotter och passar på att önska dig en riktigt god jul...

    SvarSlet
  108. For en fin blogg - og tapetene - jeg elsker dem! 2 lodd på meg! Jeg gleder meg til å følge deg videre. GOD jul!

    SvarSlet
  109. Snupper lige et lod i farten og sætter mig ned og krydser fingre! :)

    SvarSlet
  110. Øj jeg vil gerne være med. Be om et lod, for jeg er ikke sikker på jeg når noget linkeri, desværre :)

    SvarSlet
  111. Nupper 2 lodder og håber, at jeg stadig kan nå at være med

    SvarSlet
  112. Sikken fin blog du har her ;-)

    Jeg snupper lige 2 lodder

    God jul til dig

    SvarSlet
  113. Jeg vil meget gerne være med på et lod - var fast læser i forvejen ;o)

    Rigtig glædelig jul

    SvarSlet
  114. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    God jul

    SvarSlet