fredag den 10. februar 2012

Fantastisk Søbogaard Give Away

Så er det tid til en give away, som denne gang er sponsoreret af Søbogaard. De fleste kender sikkert Søbogaard for de lækre økologiske safter, som bl.a. sælges på landets caféer og i Søstrene Grene. Jeg selv elsker hyldeblomsten, men Søbogaard laver også mange, mange andre velsmagende produkter, som i den grad er værd at smage.
Derfor udlodder jeg her på bloggen en kurv med et hav af Søbogaards forskellige økologiske produkter.

 
Kurven har en værdi af 500 kroner og består af:
En flaske hyldeblomstvin
En flaske hyldeblomstsaft
6 caféflakser med solbær, hyldeblomst, mynte, blåbær, sjælevarmer og hibiscus
Et glas hindbærmarmelade
Et glas blåbærmarmelade
Et glas bihonning
En flaske Guld Svinet (mørk øl)
4 små flasker Sun Kiss likør
En flaske Ole Jensen Økvavit
En flaske Vødka
En flaske Djøn
En pose Søbogaards Humør-te
Alt sammen er selvfølgelig 100 % økologisk



For at deltage skal du:
1 lod = Kommentar til indlægget her + fast læser af bloggen.  
2 lodder = Like Søbogaard på facebook via linket her + kommentar til indlægget her + fast læser af bloggen.
3 lodder = Linke med billede på din egen blog (brug det øverste billede) + like Søbogaard på facebook via linket her + kommentar til indlægget her + fast læser af bloggen.
4 lodder = Lave et indlæg på egen blog om denne give away + linke med billede på din egen blog (brug det øverste billede) + like Søbogaard på facebook via linket her + kommentar til indlægget her + fast læser af bloggen.

Skriv endelig hvor mange lodder, du deltager med.

PS. Hvis du vil gøre dine vinderchancer endnu større, så er der lige nu en konkurrence på Søbogaards facebook, hvor du kan vinde flere fantastiske produkter.  

137 kommentarer:

  1. Jeg deltager med 2 lodder, og håber virkelig at vinde disse lækre produkter :-)

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne være med på 1 lod.
    Kh Stine

    SvarSlet
  3. Hvor lækkert! Jeg deltager gerne med 1 lod. Er allerede fast læser ;) Tak for muligheden.

    Mvh,
    Guðrun J.
    gudrunjac.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Sikke en lækker kurv, deltager gerne med 4 lodder;) god weekend

    SvarSlet
  5. Uuuuh se dét var jo lige noget for mig! Den MÅ jeg absolut vinde.. Håber ét af mine 2 lodder er det heldige vinderlod! :)

    SvarSlet
  6. Jeg er vild med søbøgård (især de små sjove tekster på deres etiketter), og vil meget gerne vinde sådan en lækker kurv! 2 lodder)

    SvarSlet
  7. Skøn give away, jeg er med på 2 lodder :-)

    SvarSlet
  8. 2 lodder til mig

    tusneldada@yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Uhm hvor lækkert - er vild med deres produkter - krydser fingre for at mit ene lod er nok ;)

    SvarSlet
  10. Jeg deltager med 3 lodder :) Dejlige Give-away!

    SvarSlet
  11. Wow !
    Jeg vil gjerne være med :)
    3 lodder til meg ;)

    SvarSlet
  12. Lækkert. Jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  13. Wow for en give away!!! Eeeeelsker alt i glasflasker!
    Jeg deltager med 1 lod og krydser hvad der krydses kan :)
    signelacour@gmail.com

    SvarSlet
  14. Nææh, se nu der!
    Jeg kan drikke mig en mavepine til, i deres hyldeblomstdrik - især om sommeren :)
    Så det kunne da være lækkert at prøve nogle andre produkter også.
    3 lodder til mig, tak.

    SvarSlet
  15. Jeg dåner hvis jeg vinder! Elsker søbogaard - og der er da virkelig mange gode sager i den kurv vi endnu har tilgode at smage - prøver at deltage med 2 lodder
    Kh

    SvarSlet
  16. Jeg deltager meget gerne med 1 lod! :)

    SvarSlet
  17. Uh det ser lækkert ud.. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  18. Er helt sikkert på, med to lodder. Ihh hvor kunne jeg godt bruge lidt øko lækkert til de kedelige lektiestunder.
    God weekend :-)

    SvarSlet
  19. Fantastisk - jeg elsker søbogaard, så jeg er helt sikkert med her.
    1 lod til mig.

    SvarSlet
  20. Så lækkert! Jeg snupper to lodder *HAPS*

    SvarSlet
  21. Jeg vil godt deltage med 1 lod :D

    SvarSlet
  22. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  23. Fantastisk Give Away! håber jeg er heldig! deltager med 4 lodder ;)

    SvarSlet
  24. dejlig give away - smider straks 3 lodder i puljen

    SvarSlet
  25. Hold da op en fin give away.
    Jeg deltager med 4 lodder.
    Link til indlæg: http://dyreglad-pige.blogspot.com/2012/02/endnu-en-fin-give-away.html

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  26. Jeg deltager gerne lige med 2 lod :)

    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  27. Sikke en lækker give away, jeg deltager med 1 lod :-)

    hosannette(a)gmail.com

    SvarSlet
  28. Jeg vil gerne deltage med 4 lodder :-) Krydser fingre for jeg er den heldige, for hold nu op det er en lækker præmie..

    SvarSlet
  29. Jeg tar gjerne 1 lodd - dersom det er åpent for deltagere fra utlandet!?

    SvarSlet
  30. Ej hvor ser det hele bare lækkert ud Anna!!
    Jeg deltager med 2 lodder (:

    SvarSlet
  31. lækkert, med på 3 lodder:)

    SvarSlet
  32. Jeg snupper to lodder :)
    Sikke en lækker præmie.

    SvarSlet
  33. Uuuhm, den vil jeg sørme gerne vinde:-)
    Jeg er med på 3 lodder!
    Kh. Malene

    SvarSlet
  34. Det var da en lækkerbisken uden lige...jeg er med på 2 lodder, tak;)
    Hilsen fra
    Sanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Email: sanap200003@yahoo.dk

      Slet
  35. Det siger jeg ikke nej til at få hjem :)
    2 lodder..

    Maiken

    SvarSlet
  36. Jeg vil da så gerne være med på 1 lod (fast læser og kommentar på dette indlæg) Det er da en super skøn gave og hvis jeg er heldig....så en ekstra fødselsdagsgave til mig (jeg fylder nemlig 35 i næste uge d. 17. februar) Ha ha ;O) Hilsen Betina

    SvarSlet
  37. Hejsa

    Jeg skal have 2 lodder, fast læser + like på facebook..

    Skøn gevinst

    Hilsen Louise

    SvarSlet
  38. Jeg vil super gerne deltage med 3 lodder! :)

    kh

    SvarSlet
  39. Hej Anna,

    Jeg snipsnapper hele 4 lodder, for jeg synes virkelig det er skønt med så stort et udvalg. Jeg har aldrig før hørt om deres vin og faktisk heller ikke vødka, men det lyder spændende.

    KH Katrine

    SvarSlet
  40. Uh hvor lækkert, 2 lodder til mig tak :o)

    SvarSlet
  41. Jeg skynder mig at smide et lod i puljen og krydser finger. smil
    jeg har os en Giweaway igang så kig endelig forbi..
    Smil fra Tina

    SvarSlet
  42. Jeg deltager med 2 lodder. Facebook og følge bloggen (bloglovin) :-)

    SvarSlet
  43. Åhh jeg er stor fan!
    Jeg snupper 3 lodder :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  44. Jeg vil gerne være med på 1 lod :-)

    www.etopbyggeteventyr.blogspot.com

    SvarSlet
  45. Fantastisk fantastisk Give Away!! 4 lodder herfra:)

    http://mitlillelandsted.blogspot.com (Udeliv, sysler og kreative ideer)

    SvarSlet
  46. jeg er med på 3 lodder :) kig gerne ind til mig

    SvarSlet
  47. Sikke en lækker kurv! Humør-the, det er da et fantastisk trick at have i ærmet

    SvarSlet
  48. Hej Anna,

    Det er da en alt for lækker giveaway til at lade gå til spilde. :)

    Jeg snupper gerne 3 lodder. :)

    kh marianne frugelvig.blogspot.com

    SvarSlet
  49. Hvor spændende. :) Vil gerne deltage med 3 lodder.

    Line

    SvarSlet
  50. Lækker give away. Jeg vil gerne være med på 1 lod:)

    SvarSlet
  51. lækker kurv!! jeg vil gerne være med på et enkelt lod:)

    SvarSlet
  52. Sikke skønne og lækre sager... MUMS. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    Hilsen Susan
    mail@sherpa.dk

    SvarSlet
  53. Lækkert! 2 lodder tak! :-)

    SvarSlet
  54. Hej

    Skøn give away - jeg deltager gerne med 2 lodder.

    God weekend.

    Mange hilsner fra Christina Frederiksen (christinakf@hotmail.com)

    SvarSlet
  55. Hold da op, en lækker gave:) jeg kan ikke få linket til fb til at virke, så jeg nøjes med et lod.
    Hilsen karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  56. Jeg snupper et lod. :-) Uhm! Søbogaard.

    SvarSlet
  57. 1 lod til mig, håber på at være den heldige som vinder denne skønne kurv :-)

    SvarSlet
  58. uh hvor lækkert jeg er med på 1 lod
    xxx for at det er mig der er den heldige!

    SvarSlet
  59. EJ hvor lækkert - jeg savler så meget! Smider to lodder i puljen og krydser fingre, ønsker og håber :-)

    KH Regitze

    SvarSlet
  60. Ej hvor en fantastisk give away! Jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  61. Ej hvor er det bare en fin giveaway med en utrolig lækker kurv!!!
    Jeg deltager med 2 lodder :-)
    Knus Julie M.
    Julie318@post.cybercity.dk

    SvarSlet
  62. Lækker give away, jeg deltager med 4 lodder

    SvarSlet
  63. Lækre læklre sager - vil gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  64. Ville være lækkert at vinde denne fantastiske kurv. Jeg deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  65. Wow nogle lækre ting :)
    Jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  66. Jeg vil gerne være med på 1 enkelt lod :)

    SvarSlet
  67. Sikke en dejlig kurv :-) Jeg vil gerne ligge 1 lod i puljen tak

    Mvh Kathrine

    SvarSlet
  68. Deltager med to lodder og har de lige meldt mig som ny fast læser på din skønne blog efter at have snuset lidt rundt. Skønne farver overalt!

    SvarSlet
  69. Nøj, den ser lækker ud! Jeg vil gerne deltage med 3 lodder, tak!:)

    SvarSlet
  70. Jeg deltager med 4 lodder... STOR fan af Søbogaard!

    Jeg har selv en Give Away på http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post14

    SvarSlet
  71. Den passer da lige i mit køkken/køleskab :)
    Jeg deltager med 4 lodder!

    :) Natascha

    SvarSlet
  72. Lækkert! Jeg vil gerne være med på 3 store lodder.
    Kh Louise

    SvarSlet
  73. Sikke en lækker give away.

    Jeg deltager med 3 lodder. Håber jeg bliver den heldige vinder :)

    Karen

    SvarSlet
  74. Den kurv ser godt nok fantastisk ud! Jeg deltager med 1 lod.

    Louise

    SvarSlet
  75. Skønt! Jeg smider 4 lodder i puljen og håber jeg kan nyde starten af min barsel i selskab med en masse Søbogaard-produkter :)
    Jeg har linket + lavet indlæg på min blog: nummer163.blogspot.com

    /Sussie, sussieantonsen@gmail.com

    SvarSlet
  76. Jeg deltager med et enkelt lod - og håber det er en vinder :-)

    kh tina

    SvarSlet
  77. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    3 lodder
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  78. Håber ikke det roder for meget, men jeg vil gerne lige lægge to lodder mere i puljen (facebook og linker). Jeg startede faktisk min "cafe-karriere" med at drikke varm søbogaard solbærsaft. Det var tider - og i denne sibiriske kulde får jeg lyst til at genoptage en god, gammel vane :-)

    kh tina

    SvarSlet
  79. Jeg deltager lige i den lækre giveaway med to lodder :)

    SvarSlet
  80. skØn give away! Jeg vil gerne være med på 1 lod

    SvarSlet
  81. Det var da den lækreste give away :o)
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :o)
    /Kathrine

    SvarSlet
  82. Lækkert lækkert! 1 lod til mig :)

    SvarSlet
  83. Wauu en lækker Give Away og super skøn blog du har Anna Marie
    Jeg har valgt at deltage med 4 lodder :)
    Go dag derude......
    ~ Vivi

    SvarSlet
  84. Jeg elsker Søbogaard saft og jeg skal helt sikkert være med i denne Give Away med to lodder.

    SvarSlet
  85. Sikke en fantastisk give away, du har gang i her! Jeg er helt klart med på 4 lodder - føler mig heldig, føler mig heldig, føler mig heldig :)

    Lisa // Lille Lisas Univers

    SvarSlet
  86. 2 lodder til mig og gid jeg må vinde dit skønne give-away. (: xx Esther (estamolin@gmail.com)

    SvarSlet
  87. Åh hvor skønt - jeg vil gerne være med, med 3 lodder:-)

    SvarSlet
  88. Så lækker en kurv.. Mums..
    Jeg propper 2 lodder i puljen, og glæder mig til at følge din blog.. :)

    SvarSlet
  89. Lækkert...er vild med hyldeblomsten.
    2 lodder tak- glæder mig til at følge med her.

    //Tante Grøn

    SvarSlet
  90. Mums, det var da en lækker give away! Jeg håber, at jeg er heldig og kaster 3 lodder i puljen. :)

    SvarSlet
  91. Jeg er med på 2 lodder ;)

    xoxo
    //tiiner.dk

    SvarSlet
  92. Først en hilsen til Lille Lisa... Tak fordi du gjorde mig opmærksom på, at jeg havde klargjort 4 lodder, men glemt at indkassere ;-)

    Og her er jeg så klar med mine 4 lodder... (Det har jeg været siden 12. februar kl. 16.47)
    Tjek min blog på http://likebree.kaashalvorsen.dk

    Her er også en noget mere ydmyg Give Away...

    SvarSlet
  93. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  94. Sikke en lækker give-away! Jeg deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  95. Sikke en fin kurv - jeg vil gerne være med (2 lodder).
    Kh Stine

    SvarSlet
  96. lækker giveaway!

    Jeg er med på 1 lod

    kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet
  97. Lækkert - lækkert.
    Jeg hopper på med et lod for kommentar og fast læser :-)

    SvarSlet
  98. Sådan en chance kan man jo ikke lade gå fra sig..Har trykket synes godt om på FB... Jeg laver med det samme et indlæg og melder mig under fanen som fast læser (håber du vil gøre det samme på min blog ) millesrutchebane.blogspot.com
    SÅ 4 lodder til mig TAK ;0)

    SvarSlet
  99. ihh hvor fedt Anna!! jeg er også vild med hyldeblomsten og efter du havde dem med her hos mig, er jeg blevet helt vild med dem.

    1 lod :)

    SvarSlet
  100. 1 lod tak. :)

    Eeyorenyk
    www.cautious.dk

    SvarSlet
  101. Skønne sager dér - jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder.

    Pia

    SvarSlet
  102. Åh elsker Søbogaard - jeg er med på 2 lodder.

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  103. Sikke en lækker kurv! Jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    God søndag.

    SvarSlet
  104. Hvor er jeg glad for at komme forbi din blog, og oven i købet er der så en give flot away. Jeg tager 3 lodder med. :-)
    God søndag
    Kram Birgitte.

    SvarSlet
  105. 2 lodder. Lækker præmie! :)

    SvarSlet
  106. Håber den kommer hjem til mig! Deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  107. Jeg er med på et lod, og håber på at være den heldige.. :D

    SvarSlet
  108. Jamen jeg er også med på 2 lodder og glæder mig til at følge din blog :-)

    SvarSlet
  109. Hold da op - den kurv gad jeg godt vinde. 1 lod til mig

    SvarSlet
  110. Jeg deltager med 2 lodder. :) Tak :)

    SvarSlet
  111. Jeg hopper på 2 lodder :) Lækker, lækker kurv :)

    SvarSlet
  112. 1lod til mig . Jeg håber virkelig det bliver mig der vinder :)

    Anne-Marie-j@hotmail.com

    SvarSlet
  113. jeg napper 2 lodder :) jeg elsker søbogaards hibiskus drik!
    Line
    linebinevaskemaskine@gmail.com

    SvarSlet
  114. Jeg er med på 2 lodder og krydser ALT der kan krydses. Ser skønt ud ! Hilsen Anette.
    (astrand1970@gmail.com)

    SvarSlet
  115. Jeg er med på 2 lodder..

    KH MorStine...

    sh-laustsen@hotmail.com

    SvarSlet
  116. Lækker give away! Jeg deltager med to lodder :-). Kh Mette

    SvarSlet
  117. Bliver nødt til at deltage med et lod her på falderebet - man kunne jo gå hen og være heldig :)
    Mange hilsner
    Kathrine

    SvarSlet
  118. Jeg vil gerne være med med 1 lod :)
    www.janelerche.dk
    janelerche@yahoo.dk

    SvarSlet
  119. Smider et heldigt lod i pujlen ;o)

    SvarSlet
  120. Hejsa.....

    Mums.... den vil jeg nu gerne være den heldige vinder af :-)
    jeg deltager med 2 "lykke" lodder :-)

    Dejlig blog du har.... følger den troligt:-)

    kh Trine

    SvarSlet
  121. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder i denne fantastiske give away.

    SvarSlet
  122. Super Give Away... Jeg deltager med hele 4 lodder. Jubiiiiii....

    Har beskrevet og linket til din give away på min blog, vist billede af den skønne kurv, like på fb, er blevet fast læser af din i øvrigt fine blog, og smider hermed en kommentar til det hele.

    Kh. Carina

    carina@mandal-andersen.dk

    SvarSlet
  123. Vil gerne være med på 2 lodder. For øvrigt en fantastisk blog du har.

    SvarSlet
  124. Hvis det ikke er for sent: 3 lodd på meg :-)

    SvarSlet
  125. Hvor lækkert, håber jeg kan nå at være med, smider 2 lodder.

    SvarSlet