fredag den 3. februar 2012

Noget andet.....

Og nu til et indlæg, som ikke handler om alt det, som det plejer at handle om...
Nu handler det bare om den fantastiske følelse, det er,
når man har været til frisøren og rigtig har fået guffet sit hår igennem af diverse lækre produkter og farverne er blevet frisket op...
Mmmmh, mit hår dufter så skønt og er uendeligt blødt!
Desværre varer denne følelse jo ikke evigt, så det er bare med at nyde den hele dagen..
Lige et billede taget her i mine forældres entré til at fastholde mindet.. MUMS!
Andre end mig, der kender til denne forfriskende følelse..?


12 kommentarer:

  1. Så fin du ble på håret :) !
    Å være hos frisøren er DIGG ;)
    Og det er som du sier , en fantastisk følelse å være nyfrisert ;) Kos deg i dag :)

    Klem fra Janne

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, søde Janne :)
      Ja, så længe man stoler på sin frisør, så kan man tage det helt afslappet som jeg :)
      I lige måde - og rigtig go' weekend (eller 'helg'??) :D

      Slet
  2. Jeg elsker også følelsen og duften af håret når man kommer ud fra en frisør, desværre går jeg bare ikke til frisøren så ofte, da det er for dyrt :(
    Dine forældres entre er noget tom i forhold til din lejlighed.. Kunne du ikke smitte lidt af på dem med din farveglæde? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også fire måneder siden, jeg sidst havde været hos frisøren.. Synes nemlig os, det er hundedyrt!
      Ja, det har du ret i, at den er.. meeeen jeg tror nu ikke, de kan påvirkes.. De har en lys stil med en MASSE antikviter, som sådan set også passer til et stort gammelt hus, som de bor i :)

      Slet
  3. Tillykke med det nye lækre hår.
    Men det var ikke det som lige fangede mit blik først. Det var dit kamera! :-)
    Er det ikke sådan et hybridkamera?
    Jeg har længe ønsket mig et nyt kamera, men synes at spejlrefleks er så store og uhandy, at jeg er sikker på jeg ikke vil tage det med mig nogen steder.
    Er du glad for dit? Er det det du har brugt til billederne her på din blog?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Junette :)
      Jo, det er det - det er Sony Nex 5n :)
      Jeg har det helt på samme måde - synes, de er alt for store og klodsede.
      Jeg er super duper glad for det og har det med mig over alt! Ja, det er det kamera, jeg bruger til alle billeder.. eller i hvert fald siden jeg fik det selvfølgelig :)
      Kan klart anbefale det! :)

      Slet
    2. Det er også Sonys hybridkamera jeg har luret mest på. Men nu er Nikon lige kommet med et, så det frister også. :-)
      Men godt at høre fra en anden blogger at det er et godt kamera!

      Slet
    3. Jeg havde bare hørt så meget godt om sony, så jeg slog til der :)
      Glæder mig til at se, hvad du vælger :)

      Slet
  4. Det er herlig å være hos frisøren, å bli skjemt bort fortjener man! Du ble veldig fin :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nogle gange er det godt med selvforkælelse :)
      Og mange tak :)

      Slet