fredag den 30. marts 2012

Anna Weinreich på facebook

Som noget nyt har jeg oprettet en side på facebook,
der skal fungere som en ekstra bonus udover bloggen.
Her vil der være flere billeder, flere opdateringer
 og en bedre mulighed for kommunikation med mine kære læsere
og interesserede facebook-venner.
Jeg har længe gået lidt med tanken efter adskillige henvendelser fra omgangskredsen
med ønsket om at finde min blog.
I går vovede jeg mig så ud i det og tjuhej hvor det går!

Tjek det ud HER og 'like' endelig, hvis det kan bruges.

Det nye tiltag skulle naturligvis fejres med en længe ønsket skål fra Käler og fine marcipanæg.



11 kommentarer:

  1. Jeg liker! :)

    Å, hvor de så fristende ut de marsipaneggene. Nam!

    Fin fredag til deg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg da glad for

      God fredag til dig også

      :D

      Slet
  2. Altid godt med noget at fejre:-) Smuk skål. Jeg smutter lige indenom FB og tjekker dig ud :-)
    God weekend....
    Kate

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også super duper glad for den :)
      Fedt, kate :)

      Go weekend

      Slet
  3. Hvor er du god til at finde anledninger til at fejre med gode indkøb ;-D

    God weekend til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. har lige været inde og like på facebook, det ser godt ud ;-)

      Slet
  4. Åh, jeg skal gå inn å like! :)

    SvarSlet
  5. vakre farger og fine bilder!
    klem fra Nina

    SvarSlet