lørdag den 21. april 2012

Give Away


Så har jeg igen været heldig at få lov at udlodde en skøn give away.
Denne gang er den udloddet i samarbejde med webshoppen Retro-Vintage,  
 som er kendt for sit store udvalg i både møbler,
nips, tapeter og ikke mindst flotte retro stoffer.
Præmien består i denne omgang af stofpakken på billederne,
som indeholder ægte retro stoffer i forskellige mål og motiver.

 
For at deltage skal du:
1 lod: Tilføje en kommentar til dette indlæg+blive/være fast læser på bloggen her.
2 lodder: Tilføje en kommentar til dette indlæg+blive/være fast læser på bloggen her+linke til denne give away (brug ovenstående billede).
3 lodder: Tilføje en kommentar til dette indlæg+blive/være fast læser på bloggen her+linke til denne give away (brug ovenstående billede)+like Anna Weinreich på facebook.
 4 lodder: Tilføje en kommentar til dette indlæg+blive/være fast læser på bloggen her+linke til denne give away (brug ovenstående billede)+like Anna Weinreich på facebook+lave indlæg om denne give away på din egen blog.

 
Skriv endelig hvor mange lodder du deltager med.

276 kommentarer:

  1. Hvor lækkert!

    Jeg snupper et enkelt lod.

    SvarSlet
  2. IHH hvor er det fint Anna! jeg vil gerne være med på 3 lodder. Håber virkelig jeg er heldig!! og må vidst også lige kigge forbi den shop ;)

    SvarSlet
  3. Det ser ret lækkert ud, lige i dine farver;-)
    Deltager gerne med 1 lod.
    God weekend
    //Lisa

    SvarSlet
  4. 4 lodder til mig, tak! Er fast læser og har 'liket' dig op til flere gange:) Og kan jo se på retro-vintage.dk at grunden til jeg ikke har ku' shoppe var, at der var problemer med deres mail, så denne pakke må være tiltænkt mig! Krydse krydse og spytklat!

    SvarSlet
  5. Sikken en lækker stak!!
    jeg prøver lykken med 1 lod :)

    SvarSlet
  6. Jeg smider et enkelt lod i puljen... :o)

    SvarSlet
  7. Smider også et lod i puljen og håber på det er det heldige;-)

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne være med på 3 lodder! :)
    Mvh Dyveke

    SvarSlet
  9. Smider glad 3 lodder i puljen. Har smidt dig en tur i min sidebar, og glæder mig til at følge dig via FB også :o)

    SvarSlet
  10. 1 lodd på meg:) Superfine stoffer! Fin fin dag ønskes fra Trøndelag:)

    SvarSlet
  11. Jeg er med på et enkelt lod, så send bare de skønne stoffer i min retning - min mor sidder klar til at sy en lækker pude til mig... ;o)

    SvarSlet
  12. Jeg smider 3 lodder i puljen og krydser mine fingre :)

    SvarSlet
  13. De fedeste stoffer som jeg giver 3 lodder. Dejlig blog og facebook side :-)

    SvarSlet
  14. Åh hvor smukt, sikke nogen stoffer.
    3 lodder til mig har været med her længe og på facen siden du kom der med bloggen.
    Og har linket nu

    SvarSlet
  15. Åhh, jøss..
    Jeg vil veldig gjerne vinne de herlige stoffene..

    4 lodd til meg. :O)

    Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Hei på deg!!
      For en fantastisk premie:-))) Jeg er med og tar 3 lodd!! Håper veldig på vinnerlykke:-)))
      Fin lørdag til deg!!
      Klem Fru Samuelsen:-)))

      Slet
  16. Uhh jeg liker dig allerede - men også på FB ;-) Har linket, og deltager med 3 lykkelige lodder :-)
    Kate

    SvarSlet
  17. WOW !!
    Jeg er med :)
    3 lodder på meg.
    Tusen takk ;)

    SvarSlet
  18. Ej, en lækker samling af fine stoffer! Den vil jeg rigtig gerne vinde!!
    Jeg deltager med 4 lodder :-) (Og krydser fingre!)

    SvarSlet
  19. 1 lod for har desværre ingen blog..lækker stofpakke...og så elsker jeg at læse din blog og synes super godt om mine nye telefoner..
    God weekend

    SvarSlet
  20. Uhh skøn give-away. Jeg deltager med 4 lodder.

    SvarSlet
  21. For en fin giveaway! Jeg deltar med ett lodd:-)

    SvarSlet
  22. Underbara tyger! Jag är gärna med och tävlar, med två lotter. :)

    SvarSlet
  23. Fin Giveaway!
    Følger, kommentar og link:)
    Janni

    SvarSlet
  24. 4 lodder til mig, tak!
    - venter lige et par dage med indlæg om den, så hele blogland ikke flyder over med det samme billede :)

    SvarSlet
  25. Er gerne med på 3 lodder... :-)

    SvarSlet
  26. Uhh hvor en lækker give away - deltager med 1 lod.
    Kh Stine

    SvarSlet
  27. Sikke en skøn præmie! deltager med 2 lodder :)

    jensenskreationer.blogspot.com

    SvarSlet
  28. Jeg er med på 3 lodder og krydser alt hvad jeg har ;0) Kh Dorthe

    SvarSlet
  29. det kunne jeg da godt tænke mig at vinde - et lod her fra! :-)

    SvarSlet
  30. Yummi Yummi en lækker give away -elsker bare når der er fedt retro stof på højkant :-) Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :-)
    Ha en dejlig weekend

    Julie - Frk.Munk

    SvarSlet
  31. Hej vil også gerne være med på 1 lod. ha en dejlig dag

    SvarSlet
  32. Jeg vil gerne være med på 1 lod :D

    SvarSlet
  33. 3 lodder til mig og så vil mit blødende retro-hjerte ellers håbe på det bliver mit en dag...!

    SvarSlet
  34. Hvor ser det godt ud, jeg vil gerne være med på 3 lodder :)

    Knus

    SvarSlet
  35. Hapsen gewesen! Et kæmpe stort lodtrækning mig, be om.
    Kh Laura

    SvarSlet
  36. Jeg er med på 2 lodder (fast læser + facebook. Hvor er det en skøn give-away :-)

    SvarSlet
  37. lækkert stof, 2 lodder;)

    SvarSlet
  38. Dejlig Give Away:) 1 lod tak!

    SvarSlet
  39. Jeg vil gerne deltage med et heldigt lod! ;-)

    SvarSlet
  40. 2 lodder til mig-
    Håber jeg er den heldige ;-)

    SvarSlet
  41. Jeg vil gjerne være med i trekningen om de flotte stoffene.Stiller med 4 lodd å håper det beste.Ha ei riktig god helg.

    SvarSlet
  42. 2 lodder til mig søde Anna <3

    SvarSlet
  43. Tar veldig gjerne 1 lodd hos deg, flott blogg :-)

    SvarSlet
  44. Fine fine stoffer jeg vil gerne være med ;O)

    SvarSlet
  45. 1 lod...håber det er det rigtige:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  46. Vil mægtig gerne deltage med 1 lod:-)

    SvarSlet
  47. Jeg vil gerne være med på et lod

    SvarSlet
  48. Lovely giveaway!! 2 lots for me (regular reader + facebook) Hope to win!!

    SvarSlet
  49. Ih altså da Anna :) Jeg er med på 4 lodder, jeg laver et indlæg med din give-away i morgen, så kig forbi.. :)

    Kh Marianne (frugelvig.blogspot.com)

    SvarSlet
  50. Fedt. Jeg er med på 2 lodder. Kh Maria

    SvarSlet
  51. jeg vil meget gerne deltage og jeg er med på 3 lodder :-) kram

    SvarSlet
  52. Jeg er med på et enkelt lod :-)
    Kh Camilla
    camillabangklitgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Nej, hvor lækkert. Jeg er med på 1 lod.

    SvarSlet
  54. Jeg deltager med 3 lodder og håber lykken ser min vej.
    kh Trine

    SvarSlet
  55. Lækkert! Deltager med 2 lodder. MVH Rikke

    SvarSlet
  56. Elsker Marias skønne stoffer og hendes super service, så jeg nupper 2 lodder og håber, at jeg bliver den heldige vinder ;-)

    SvarSlet
  57. Jeg vil gerne være med på et lod:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  58. Jeg er med på et enkelt lod:)

    SvarSlet
  59. Hej Anna
    Tror jeg har 4 lodder:)

    SvarSlet
  60. Jeg krydser mine fingre og er med på et lod :)

    SvarSlet
  61. Skøn bunke, jeg er med på 1 lod

    SvarSlet
  62. 1 enkelt super heldigt lod tak!

    SvarSlet
  63. Så lekker premie! Jeg vil vinne :) Hehe. Tar 2 lodd jeg. Kommentar, følger og link på bloggen.

    SvarSlet
  64. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    FB Bernadett Rauski
    BL betikarauski
    Greetings
    Bernadett

    SvarSlet
  65. 2 vinderlodder i denne retning ;o)
    Mvh. katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  66. Jeg er med på et enkelt lod :-)
    Mail: jeanettkofoed@live.dk

    SvarSlet
  67. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)

    SvarSlet
  68. Skønne farver :) Jeg snupper 3 lodder

    SvarSlet
  69. Flott give away, Anna! Jeg tar 2 lodder hos deg:)

    SvarSlet
  70. lækker give away jeg er med på 3 lodder

    SvarSlet
  71. Hapser gerne 2 lykkelod, og krydser alle min lemmer :D

    SvarSlet
  72. Skønne farver ;0) Jeg vil gerne være med på 3 lodder ;0)

    SvarSlet
  73. Ih hvor en skøn give away :o) Jeg håber virkelig jeg vinder :o)så derfor snupper jeg 4 lodder ;o)

    SvarSlet
  74. Er ny læser og ser frem til at følge med. Deltager med 3 lodder

    SvarSlet
  75. Hei. Jeg vil gjerne være med. 2 lodd til meg.
    Klem, Drude

    SvarSlet
  76. Jeg prøver lykken med et lod :)

    SvarSlet
  77. Herlige farger! Deltek med to lodd:-)

    SvarSlet
  78. Hej Anna! Jeg byder ind med hele 4 lodder, og håber jeg er så heldig at få fingrene i det lækre stof!:-)

    SvarSlet
  79. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  80. Jeg vil gerne være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  81. 4 lodder til mig, mindre kan ikka gøre det ;D

    SvarSlet
  82. Smukke sager Anna! 3 lodder til mig

    SvarSlet
  83. Ihhh en lækker præmie - Jeg deltager med 3 lodder:-)

    SvarSlet
  84. Sikke en fin give away, den vil jeg elske at vinde, jeg deltager med 3 lodder

    SvarSlet
  85. 3 lodder til mig tak :) ih hvor ville jeg da gerne løbe af med sådan en stofpakke!

    SvarSlet
  86. Suuuuuper fed giveaway, jeg vil helt sikkert gerne deltage med 3 lodder!

    God søndag!

    SvarSlet
  87. Sikken en lækker giveaway! Jeg deltager med 3 lodder!

    SvarSlet
  88. nøj hvor lækkert!! 1 lod til mig, tak :-)

    SvarSlet
  89. Jeg er på med 4 lodder :-) super fin blog du har, er helt ny blogger så tusind tak for din guide, nu vil jeg kaste mig ud i at linke til din skønne Give away :-)

    kh Nanna

    SvarSlet
  90. Mums.. Elsker Marias skønne sager;) 3 lodder til mig.. Trænger i den grad til noget nyt retro på hylderne efter et par måneders indkøbstørke;)

    SvarSlet
  91. Ih, vil så gerne prøve at vinde én af de her stofpakker i blogland. Deltager med 2 lodder, da jeg ikke har en facebook profil. knus Heidi

    SvarSlet
  92. Jeg er så meget med på 2 lodder.

    SvarSlet
  93. Jeg nupper 1 lod - og håber på at blive den heldige vinder:)

    SvarSlet
  94. Jeg vil meget gerne være med på 1 lod. Håber jeg kan være heldig :)
    God søndag!

    SvarSlet
  95. Deltager også med 4 lodder :)
    http://einsamallarisvoriki.blogspot.com/2012/04/anna-weinreich.html
    God søndag til dig, Anna! :)

    SvarSlet
  96. Skønne skønne stoffer. Jeg deltager med 2 lodder!!

    SvarSlet
  97. Fantastiske stoffer :D. Deltager med 4 lodder

    SvarSlet
  98. Nydelige stoffer! Prøver lykken med 1 lodd:)

    SvarSlet
  99. WoooW! Helt fantastiska tyger, klart jag vill vara med. 4 lotter till mig! :)

    SvarSlet
  100. Jag vill vara med!! 3 lotter till mig!

    SvarSlet
  101. Nydelige stoffer! Krysser fingrene og håper 1 lykkelodd hjelper!
    Ha en fin dag! :-)

    SvarSlet
  102. Lækkert... 1 lod til mig... :o)

    SvarSlet
  103. Åh hvor jeg krydser fingre... 3 lodder til mig :)

    SvarSlet
  104. Hvilken en fantastisk bunke stof- jeg deltager med 4 lodder :-)

    Vh Rakel

    SvarSlet
  105. Skønne stoffer - snupper 2 lodder
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  106. Kan desværre kun deltage med et lod ;o)

    SvarSlet
  107. uhhh sikke fine stoffer er klart med og går all in med 4 lodder xxx for at jeg bliver den heldige

    SvarSlet
  108. Jeg er med på 2 lodder:-)

    SvarSlet
  109. 3 lodder bliver det til - jeg har i forvejen like't på fb, jeg bliver altid så glad når du lægger billeder derind nemlig :)

    SvarSlet
  110. Jeg håber at vinde med 2 lodder.

    SvarSlet
  111. Jeg er med på et enkelt lod :)
    Kh Line

    SvarSlet
  112. Jeg snupper gerne 1 lod i kampen:)

    SvarSlet
  113. WOW! Lækker give away:-) Jeg deltager med et enkelt, forhåbentlig heldigt, lod.

    SvarSlet
  114. Jeg vil gerne deltage med et enkelt lod :-)

    SvarSlet
  115. Jeg er med med et lodd :)
    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlet
  116. Wow! Jeg krysser alt som krysses kan, og håper at mine 3 lodd er lykkelodd:-)

    SvarSlet
  117. Vilka underbara tyger,så det här vill jag vara med på...;)) Jag tar 3 lotter...

    Kram/Annelie

    SvarSlet
  118. 3 lodder til mig

    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  119. Skønt, skønt stof. 3 lodder til mig. Du får et link på min hjemmeside. Har jo fødselsdag d. 10. maj, det må da give lidt held:-)

    SvarSlet
  120. Hold da op for en lækker give away ;o) Deltager med det ene lod jeg nu kan... har ikke lige fået taget mig sammen til at starte en blog endnu ;O)
    Pernille
    pillesk@live.dk

    SvarSlet
  121. Nøj hvor lækkert :)

    Jeg er allerede fast læser med min google konto (maria Krumbæk) så jeg nupper et enkelt lod.

    Rigtig god dag

    SvarSlet
  122. Jeg er helt klart med på 5 lodder. Håber jeg vinder ;)

    SvarSlet
  123. En sådan härlig blogg och fantastiska TYGER !!!! Vill verkligen vara med i utlottningen... Tre lotter till mig...tack... Kommentar, följande och FB... Tack för all inspiration!!!!!:0))))

    SvarSlet
  124. Purtroppo io non comprendo bene la lingua (neppure dopo la traduzione di Google Translate), quindi so che non vincerò mai neppure un pezzetto di queste favolose stoffe, però volevo ugualmente dire quanto ne sono entusiasta, baci dall'Italia!

    SvarSlet
  125. Super give away... jeg deltager med 1 lod...

    SvarSlet
  126. Super give away Anna, jeg er med på alle de lodder jeg kan få. 4 når jeg vidst op på, for jeg har gjort alt hvad der var muligt..

    Kh Julie

    SvarSlet
  127. Fin Give Away... Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :)

    SvarSlet
  128. Sikken nogle lækre stoffer.
    Jeg er med på 2 lodder.

    KRYDSER fingre:-)

    SvarSlet
  129. Jeg er med på facebook og fast læser, giver det mon 3 lodder? Jeg er i hvert fald med .-)

    SvarSlet
  130. Skøn give away
    Er med på 1 lod.... må da snart få oprettet en blog :)
    lonesimfam@live.dk

    SvarSlet
  131. 1 lod til mig......
    Og virkelig skøn give away og dejlig blog.
    Wickinielsen@gmail.com

    SvarSlet
  132. En lott till mig, har suktat länge efter dessa då jag sett de på dina bilder! :)

    SvarSlet
  133. Jeg deltager med 3 lodder :)

    SvarSlet
  134. wow - en lækker giveaway - jeg napper 2 lodder :)

    SvarSlet
  135. I'm in with one ticket! Beautiful!

    SvarSlet
  136. Ih, hvor ville jeg gerne udvide min lille stofsamling med alle disse lækkerier! :)Jeg snupper 3 lodder!

    SvarSlet
  137. Ih hvor fantastisk.
    Jeg deltager med 3 lodder:-)

    SvarSlet
  138. Nupper 1 lod og håber det er nok ;o)

    SvarSlet
  139. Fantastisk lækker give away - som altid herinde hos dig :)

    Deltager med 2 lykkelodder (håber jeg)

    Kh Karina

    SvarSlet
  140. for en fantastisk premie. jeg prøver lykken med 3 lodd og krysser fingre og tær for vinnelykke!!

    SvarSlet
  141. Det er sørme en fin give away Anna, håber virkelig heldet er bare lidt med mig :-) Deltager med 2 lodder.

    KH

    SvarSlet
  142. Super lækker give away - vil da gerne være med på 4 lodder.

    SvarSlet
  143. jeg er med på 3 lodder i denne lækre giveaway

    Kig forbi mine 3 giveaways, hvor du bla kan vinde duft fra Escada www.bykirsti.blogspot.com

    SvarSlet
  144. Skøn blog og smukke stoffer. Deltager med 1 lod. kh Sofie

    SvarSlet
  145. Smukke stoffer! Deltager med 3 lodder :-)

    Kh Pernille

    SvarSlet
  146. Da blir det ett lodd til meg. Krysser fingrene! Beste hilsen Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlet
  147. Sikke en lækker give away! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  148. Vil gerne deltage med et enkelt lod:)

    SvarSlet
  149. Flot blog du har. jeg er helt nye i dette blogunivers så jeg ved ikke hvordan man linker med har liket dig på facebook og blevet fastlæser.
    Ville blive super glad for din give away!!
    Hilsen Tinamaria

    SvarSlet
  150. Jeg er SÅ vild med retrostoffer og din blog.....lækre billeder og sager. Smider 1 Lod. Håber at vinde.

    Tallulah
    Tallulah79@gmail.com

    SvarSlet
  151. Hejsa

    Vil meget gerne deltage med et lod :)

    SvarSlet
  152. Hello Anna, is this game for foreigners too? :-) If yes, so I met 3 conditions: visitors, picture on my blog and facebook.
    www.vjahodovce.blogspot.com
    Jolana

    SvarSlet
  153. Jeg vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  154. For en fantastisk giveaway!! Jeg tar 3 lodd og krysser fingre og tær for at jeg blir den heldige vinneren:)

    SvarSlet
  155. Jeg er med på et lod. Hilsen christina

    SvarSlet
  156. :-))) så fantastisk,ett lodd til meg.

    SvarSlet
  157. Jeg er med på tre lodder! Floy give away :-)

    SvarSlet
  158. Ih jeg ville elske at vinde! :) 3 lodder til mig tak :)

    SvarSlet
  159. 2 lodder til mig.. vil godt nok gerne snuppe denne her gevinst

    SvarSlet
  160. Hvilken dejlig pakke. 2 lodder:)

    SvarSlet
  161. Jeg snupper lige et lod til denne fantastiske Give Away :-)

    SvarSlet
  162. 3 lodder i bunken til mig! Krydser fingre for det lækre stof! :)

    SvarSlet
  163. Jeg deltager med et lykke lod :- )

    Hvor er det en masse bedårende stof!! Så fine puder det kunne blive til min slagbænk.

    Rina

    SvarSlet
  164. Hi! I translated the rules of the giveaway, but it wasn't complete. I couldn't tell if you allow overseas entries. If so, I believe I earned 1 lod as I now follow your blog. :)

    SvarSlet
  165. Jepp, vil gjerne være med med 3 lodder:) Herlig premie:)
    Trine:)

    SvarSlet
  166. Vill gärna få chansen till en fantstisk premie!
    Deltar med EN lott./Pirjo

    SvarSlet
  167. Hejsa

    Vil meget gerne deltage med 1 lod, Tak

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  168. Hej.
    Virkelig en flot samling stof. Endelig fandt jeg ud af hvordan man linker med billede, fire lodder til mig tak. Glæder mig til at følge dig her på bloggen og facebook.
    Mvh Signe

    http://brugtguld.blogspot.com/

    SvarSlet
  169. Wauw lækkert!
    Jeg vil gerne deltage med 4 lodder.
    /maj

    SvarSlet
  170. Ihh det ser fint ud.. Deltager med et lod.. ;-) Vinder-loddet ;-)

    Kig endelig forbi min give away

    SvarSlet
  171. Wow what a giveaway! I´m in with two tickets as your reader. :)

    SvarSlet
  172. Sikke lækre stoffer - dem kunn ejeg da rigtigt godt bruge!

    Jeg nupper to lodder og krydser fingrene :)

    (Selvom jeg bor i NZ skal det bare sendes til DK, hvis jeg skulle være så heldig at vinde, da vi så får sendt videre.)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  173. Jeg snupper 1 enkelt lod :)

    SvarSlet