fredag den 11. maj 2012

Bille og Bøllefrø Give Away

Så har jeg sørme fået endnu en chance for at udlodde endnu en fin give away her på bloggen.
Denne gang er det i samarbejde med butikken Bille og Bøllefrø,
som ejes af Dothe Bille.
Måske I husker dette indlæg,
hvor mange af jer nævnte, hvor fine de børnesikrede svaleophæng var.

Nu har Dorthe så syet 2 styks svaleophæng, som lige nu udloddes her på bloggen.



Reglerne er som de pjeler:
1 lod: Tilføje en kommentar til dette indlæg+blive/være fast læser på bloggen her.
2 lodder: Tilføje en kommentar til dette indlæg+blive/være fast læser på bloggen her+linke til denne give away (brug ovenstående billede).
3 lodder: Tilføje en kommentar til dette indlæg+blive/være fast læser på bloggen her+linke til denne give away (brug ovenstående billede)+like Anna Weinreich på facebook.
4 lodder: Tilføje en kommentar til dette indlæg+blive/være fast læser på bloggen her+linke til denne give away (brug ovenstående billede)+like Anna Weinreich på facebook+lave indlæg om denne give away på din egen blog.
Husk at skrive hvor mange lodder du deltager med.





Butik Bille og Bøllefrø
Børnetøj, ting & sager med sjæl
Hovedgaden 32, 4140 Borup
 Åbningstider
torsdag: kl. 14.30-17.30
lørdag: kl. 11.00-14.00




64 kommentarer:

  1. Hvor er de fine :) Jeg skal da lige være med på 1 lod..

    SvarSlet
  2. Et enkelt lod til mig - så fine :)

    SvarSlet
  3. Så fine svaler. :) Skjønne :) Tar 2 lodd jeg.

    Klem Lene

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine - jeg deltager med et lod
    :-)
    Pernille

    SvarSlet
  5. De er smukke. Jeg er med på et lod.

    SvarSlet
  6. SÅ skønne! Og super fin butik!
    Jeg deltager gerne med 2 lodder

    SvarSlet
  7. Nydelige svaler! Jeg tar 2 lodder:)

    SvarSlet
  8. 1 lod til mig tak ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
  9. Hej..
    Er så super fine..
    Jeg er med 1 lod tak
    //Lisa

    SvarSlet
  10. Hvor er de skønne, jeg vil gerne have et enkelt heldig lod i puljen :)

    SvarSlet
  11. Hej
    3 lodder til mig.

    Kærlig hilsen Heidi
    www.egholmvej16.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Disse svaler står også på min to do liste, så det ville da være rart at vinde disse, for så har jeg da et projekt mindre;-) Nupper 1 lod...

    SvarSlet
  13. God ide!
    Jeg vil gerne være med med 1 lod.
    www.janelerche.dk

    SvarSlet
  14. Hvor er de søde :-)
    Jeg deltager med 1 lod.

    Abeslottet.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Jeg er med med 3 lodder.....det er kun min 4. dag i blogland, så det ville jo være fantastisk, hvis jeg allerede er så heldig at vinde en giveaway:-)

    K.h. Christina, "Carla og Krudtuglen"

    SvarSlet
  16. 1 lod til mig.
    De fugle er super fine :-)

    SvarSlet
  17. Jeg vil gerne være med på 1 lod om de fine fugle ;O)

    SvarSlet
  18. 1 lod til mig, - er allerede fast læser :0)

    SvarSlet
  19. Napper 1 lod. Lagde faktisk mærke til butikken dag jeg var i Borup i sidste uge. Skal nok lige ind og kigge hvad det er for noget. :)

    SvarSlet
  20. Så fine! Et lodd til meg takk:-)

    SvarSlet
  21. wauv hvor fine..1 lod herfra...har ingen blog..

    SvarSlet
  22. Hvor er de skønne. Jeg er med på 1 lod :-)

    SvarSlet
  23. Så fine de er! Et lodd på meg, er fast leser.

    SvarSlet
  24. Jeg er med på 2 lodder.
    www.hverdagenslillelykke.blogspot.com

    SvarSlet
  25. 4 lodder til mig, tak :-)
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post102

    SvarSlet
  26. Jeg er med med et lod også :0)

    SvarSlet
  27. Nå vant jeg jo nettopp en giveaway hos deg, men jeg er så freidig at jeg blir med på denne også! ;)
    Jeg tar 3 lodd og håper lykken er med meg nok en gang:)

    SvarSlet
  28. Jeg vil gjerne ha 3 lodder !
    Tusen takk :)

    SvarSlet
  29. Jeg tar gjerne et lodd, takk.

    SvarSlet
  30. De er så fine de svaler, jeg vil gerne være med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  31. 3 lodder. I would love to win that. Another lovely giveaway! :)

    SvarSlet
  32. 3 lodder. hvor er de bare super søde.

    SvarSlet
  33. De er så fiine! Jeg deltager med 4 lodder :D

    SvarSlet
  34. Hvor er de bare fine. Dem ville min lille nevø elske at kigge på! Jeg deltager gerne med et lod! :-)

    SvarSlet
  35. Deltager med 2 lodder:9 Nu har jeg allerede købt 3 hos Dorthe og de er fine:) Tak for tippet fra tidligere:) og Anna elsker din blog:)

    SvarSlet
  36. Så herlig en give away:) deltar med ett lodd, og krysser fingrene for at at jeg har vinnerlykke:)

    SvarSlet
  37. 1 enkelt lod :)

    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  38. De er bare så fine de små svaler. Jeg vil meget gerne være med på 1 lod!
    God aften

    SvarSlet
  39. Jag är gärna med på 3 lotter. Ha en härlig helg!

    SvarSlet
  40. Hvor er de fine - smider et lod i puljen :-)

    SvarSlet
  41. Hejsa jeg deltager med 1 lod - har lige stedet de skal flyve/svæve...

    SvarSlet
  42. Flotte svaler - deltager med et lod.

    SvarSlet
  43. De er vel nok fine. 2 lodder fra mig

    SvarSlet
  44. Flott premie! Nydelige!
    Jeg deltar gjerne med ett lodd :)

    SvarSlet
  45. Heisan!

    Så skjønne svaler :) Jeg prøver lykken med 1 lodd, jeg!

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlet
  46. Så fine! Jeg deltar med 1 lodd.
    :)

    SvarSlet
  47. Så fint! Mon ikke lige jeg kan nå at smide 1 lod i puljen :-)

    SvarSlet
  48. så fine. 1 lod til mig :-)

    SvarSlet
  49. Rigtigt fine...:) Prøver mit held med et enkelt lod, da jeg er på på Ipsd'en..;)

    SvarSlet