tirsdag den 15. maj 2012

Et kig ind hos overboen

I en lejlighed magen til min etagen ovenover, bor min studieveninde. 
Lige som jeg, lejer hun lejligheden af min mor.
 Hun er for nyligt flyttet ind og før hende boede ligeså en af mine veninder, så det er rigtig hyggeligt.
I modsætning til mig, har hun både sofa og seng,
men det er der bestemt kommet et godt resultat ud af alligevel.
 Sofaen her har hun købt i Bolia,
sofabordet har jeg fundet til hende i Forum
og litografierne er købt i Sankt de Luxe.
Jeg synes, det ser super fedt ud og jeg er bestemt misundelig på sofaens flotte grå farve.. suk!


14 kommentarer:

  1. Så fin sofa! Og fint valg av farver!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er bare skøn - lige i stil med din :)

      Slet
  2. Ej det er godt nok en flot sofa:-) så lækker farve og design.., ser fint ud hos din overbo....

    Men anna, sover du på sofaen,,,???

    SvarSlet
    Svar
    1. Giver dig ret - den er skøn.. Ja, i princippet gør jeg jo. Det er en sovesofa, jeg har, så den kan slås ud til en ret så stor seng, meeen jeg glæder mig altså til den dag, hvor jeg kan få min egen rigtige seng og et rigtigt soveværelse :)

      Slet
  3. Det er en super smuk sofa og jeg har selv sukket efter den. Den blev lanceret lige som vi selv havde købt ny (også i Bolia), så der går nok lang tid inden vi igen skal investere i sofa. Detbliver altså ved sukket for mit vedkommende :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da lidt ærgerligt, hvis det lige var sådan en lille tomands, I ledte efter.

      Slet
  4. Veldig elegant.
    Klem, Drude

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret - det er faktisk ret så elegant :)

      Slet
  5. det ser rigtig fint og lyst ud, jeg drømmer også om en grå sofa,men med en 2 årig og en hund er læder bare mere praktisk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er desværre altid det flotteste, der er det mindst praktiske :(

      Slet
  6. Får vi ikke flere billeder at se fra overboen, ser ud til hun bor rigtig flot også :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, dey kunne meget vel være :)
      Hun er lige flyttet ind, så der er stadig lidt ting og sager, der skal på plads, men skal nok vende tilbage med flere billeder, når de er klar :)

      Slet
  7. Er også ret tosset med billederne. Hvor er de fra?

    SvarSlet