onsdag den 27. juni 2012

Det står stille

Det står stille inde i min hjerne med hensyn til blandt andet de kreative syprojekter..
Jeg tror, det skyldes, at jeg i disse dage er meget optaget af festivalsforberedelser og selve forventningens glæde omkring netop festivalen.
Ugen med sjov og ballade skal helt sikkert nydes, men jeg glæder mig også til at vende tilbage til alle de kreative projekter, som ellers plejer at stå i kø. 
Jeg har jo ellers et lille lager liggende, som bare venter på at blive klippet i...
Eventuelle idéer til nye syprojekter modtages lige nu med kyshånd.


 

9 kommentarer:

  1. Hej Anna. Kan godt forstå, at du glæder dig til festival, er det Roskilde? Skal selv til Skanderborg, og glæder mig også rigtig meget.

    Jeg har masser af syideer. Bl.a. puder i diverse mønstre, forskellige tunikaer, kjoler, sengetæpper, plaider, bamser og tøjdyrskatte. Du kan se det meste på min blog: madebyme-helena.blogspot.com

    Mvh Helena

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det er nemlig Roskilde
      Jeg vil da helt sikkert kigge på dine kreationer og se om der ikke var noget, som kunne inspirere

      Slet
  2. Ja det er ren og ser en oplevelse vær at fornemme Roskilde under festivalen.. Har selv boet fire år i Roskilde.. Byen er jo slet ik til at leve i :) min Fakta havde pludselig kun dåsemad, øl og soveposer i to uger.... Så det er helt forståeligt at det også fylder meget hos dig :) som resten af byen

    Go festival og godt vejr herfra

    - Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. haha.. Ja, byen er ret så meget invaderet af festvalsgæster, men jeg synes nu, det er ret sjovt - især når man selv er en del af løjerne

      Slet
  3. Festival og teltliv er absolutt best i pent vær. Håper godværet sprer seg til Roskilde også, vi vil nemlig gjerne beholde solskinnet her,da det er jazzfestival til uka.
    Så masse flotte stoff! De må da kunne brukes til det meste! Teppet jeg nettopp la ut på min blogg, var raskt og morsomt å sy, så det anbefales!
    Ha en fin festival, uansett vær!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ønsker mig i hvert fald bare en masse sol lige nu
      lyder dejligt med jazzfestivaæ
      tak for tippet

      Slet
  4. Hvad med at sy nogle retro-muffins? Det er en sjov idé, og de pynter rigtig fint! Du kan se et eksemplar jeg har lavet på min sidebar:)

    SvarSlet
    Svar
    1. hej jeanette
      jeg smutter straks ind og kigger. mange tak

      Slet
  5. Hei! Jeg er ny følger av bloggen din (utrolig mye fint her!). Tror jeg fant bloggen via Pinterest. Det var veldig mange fine stoffer du har. Har du sett e-boken som heter CentiLong#1 fra damene bak bloggene Rappedikke og Karlssons Kludeskab? Der er det noen fine prosjekter til barn 1-3 år. Her: http://centilong.bigcartel.com/
    Ellers er Pinterest et fint sted å finne inspirasjon Ü

    SvarSlet