fredag den 15. juni 2012

Stor Tapet Give Away

Så er det tid til en skøn give away
med masser af lækkert originalt retro tapet.
Igen er hele molevitten sponsoreret af retro-vintage.dk
og denne gang er der hele to præmier på højkant!
Førstepræmien er en hel rulle skønt originalt tapet i smukke grønne farver.
Andenpræmien er 6 fine originale tapeter i forskellige farver, størrelser og motiver
- du kan se alle tapeterne på min facebook-side via linket her
Alle lande kan deltage - du skal blot have en e-mail.



Reglerne er som de plejer:
1 lod: Tilføje en kommentar til dette indlæg+blive/være fast læser på bloggen her.
2 lodder: Tilføje en kommentar til dette indlæg+blive/være fast læser på bloggen her+linke til denne give away (brug ovenstående billede).
3 lodder: Tilføje en kommentar til dette indlæg+blive/være fast læser på bloggen her+linke til denne give away (brug ovenstående billede)+like Anna Weinreich på facebook.
4 lodder: Tilføje en kommentar til dette indlæg+blive/være fast læser på bloggen her+linke til denne give away (brug ovenstående billede)+like Anna Weinreich på facebook+lave indlæg om denne give away på din egen blog.
 Husk at skrive hvor mange lodder du deltager med.
Held og lykke

148 kommentarer:

  1. Hej....

    Lækkert tapet - lad mig være med i den give Away...
    1 lod til mig...

    mvh. krudtuglernesmor.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne være med på 3 lodder ;0)

    SvarSlet
  3. Wow hvor lækkert. Jeg deltager med 1 meget heldigt lod!

    SvarSlet
  4. Greetings from Finland. I would looooove to have these wallpapers :) 2 lodder.

    SvarSlet
  5. Hej Anna,

    Jeg deltager rigtig gerne, desværre kun med 1 lod, men håber jeg er heldig alligevel ;-)

    SvarSlet
  6. Spændende give away - jeg vil meget gerne deltage med 1 lod
    Mvh ldejgaard@hotmail.com
    Liselotte

    SvarSlet
  7. Skøn giveaway. Deltager med et lod.

    Kram Johanne

    SvarSlet
  8. Lækkert, lækkert- 1 lod til mig, tak:-)

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  10. Et lod til mig, jeg håber det er et godt et ;)

    SvarSlet
  11. Et lod til mig i denne meget fine giveaway - håber virkelig jeg er en af de heldige ;O)

    SvarSlet
  12. Hej Vil da meget gerne være med på et lod, tak

    Og har nu også fundet dig på FB, dejligt !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  13. jeg er med på 2 lodder, håber jeg er heldig. Det er sådan nogen fede tapeter :)

    SvarSlet
  14. Lækker lækker giveaway! jeg deltager med to lodder :0)

    SvarSlet
  15. mums, noget lækkert tapet... deltager med 3 lodder...

    SvarSlet
  16. Vil gerne være med på et enkelt lod:)

    SvarSlet
  17. Jeg deltager med 3 lodder... Og jeg håber, håber, håber sådan at jeg er heldig :0)

    SvarSlet
  18. Man kan ikke have for meget tapet vel?
    1 lod til mig, tak :o)
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  19. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder! ;-)

    SvarSlet
  20. Jeg er med med 3 lodder ; )

    Jeg vil bruge det til mine bogstaver - http://snullemor.blogspot.dk/p/billeder-af-bogstaver.html
    ...jeg har godt nok allerede det tapet på rullen, så en 2. plads ville ikke genere mig ; )

    : )

    SvarSlet
  21. Jeg deltager med 3 lodder og krydser mine fingre for at jeg er heldig :)

    SvarSlet
  22. deltager med 3 stk fin give away

    SvarSlet
  23. Uh hvor lækkert, jeg er med på 1 lod

    SvarSlet
  24. Kjempefin premie Anna :)
    Jeg vil også prøve lykken !
    6 lodder på meg ;)

    SvarSlet
  25. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  26. Oh, just what I´m looking for, lovely retro wallpaper :) 1 ticket for me if its OK to take a part in Lottery from abroad...

    SvarSlet
  27. spennende:)
    2 lodd:)

    klemfra Karoline

    SvarSlet
  28. jeg vil meget gerne deltage med 1 lod - super fint tapet :)

    SvarSlet
  29. Vil også meget gerne deltage med 1 lod - hvor er det et skønt tapet! :-)

    SvarSlet
  30. grøn er min yndlingsfarve, så jeg er med på 1 lod

    SvarSlet
  31. Sikke en fantastisk give away! Jeg snupper 1 lod tak :-)

    SvarSlet
  32. Lækkert - jeg vil gerne være med på 1 lod! :)

    SvarSlet
  33. Jeg er med på 2 lodder :) Tapetet ville passe perfekt til Ester og lillebrors værelse

    SvarSlet
  34. Fed Give Away, jeg vil gerne deltage med 3 lodder! (:

    SvarSlet
  35. Det tapet kunne jeg da godt bruge til mine kreationer på Fantast-fabrikken så jeg vil gerne deltage med et lod.

    SvarSlet
  36. Så utrolig flotte tapeter! Jeg tar gjerne tre lodd hvis det er mulig helt fra Norge;)

    SvarSlet
  37. Det er sørme en flot give-away!Jeg deltager med 1 lod (kommentar + fast læser). Vh. cupcake-stylisten.blogspot.com

    SvarSlet
  38. Skøn Give-away.

    Et lod tak :D

    helenetoft@gmail.com

    SvarSlet
  39. Hej Anna

    Fin tapet. Jeg vil gerne vinde 2. præmien... Den er bare så fin..

    Så jeg er med på 3 lodder...

    Hanne :-)

    SvarSlet
  40. Fantastisk give away lige til et krea projekt til mit kommende bryllup..er med påbare et enkelt lod. Og krydser.
    Mvh. Unna. Schneider.fugl@gmail.com

    SvarSlet
  41. Jeg vil meget gerne være med på 1 lod : )
    Karen ( jakobhedegaard@hotmail.com )

    SvarSlet
  42. 1 lod til denne dejlige give away..har desværre ingen blog..

    koldingkristensen@gmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. :-)

    SvarSlet
  44. Skal da lige være med på 1 lod i sådan en lækker give away :)

    SvarSlet
  45. Ej hvor en fine give away Anna, her vil jeg være med da :-)

    Hopper på 3 lodder og krydser fingre :-)

    Go weekend

    SvarSlet
  46. Hvor er det bare noget smukt tapet. Jeg er nødt til at deltage med et enkelt lod :-)

    SvarSlet
  47. Hei!
    Prøver lykken med 1 lodd :)
    -monica

    SvarSlet
  48. love the vintagewallpaper!! Nice gave-away!
    Greetings from Belgium

    SvarSlet
  49. Uhh, det tapet har jeg haft kig på, så må helt sikkert deltage - 3 lodder.

    SvarSlet
  50. SKØNT TAPET OG EN INSPIRERENDE BLOK DU HAR.
    JEG VIL GERNE DELTAGE MED 1 LOD.
    "SOMMERHILSEN"
    GITTE gpnorman@hotmail.com

    SvarSlet
  51. Et enkelt lod til mig :)

    SvarSlet
  52. Fed giveaway.
    Et lod til mig :-)

    xxxx,
    Julie Hansen
    Julie_2005jkh@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Flott give away! Jeg tar 2 lodder, takk:)

    SvarSlet
  54. Fin, fin :-) Jeg lægger 3 lodder i puljen!
    Kig gerne forbi min stof-giveaway :-)

    Kh. Heidi / Pangfang

    SvarSlet
  55. Jeg er med på 1 lod :-)

    God Weekend!

    SvarSlet
  56. Dét vil jeg gerne vinde, jeg er med på et lod:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  57. Herlege premier! Prøver lykken med to lodd!

    SvarSlet
  58. Ej et smukt tapet, det kan jeg lige se bagerst i mit skab sammen med de nye porcelænsknopper jeg har købt fra Aspergreen lagersalg igår, amen så ville der ikke være et øje tørt... Napper 3 heldige lodder..
    Kram Trine.

    SvarSlet
  59. Jamen det er jo lige det jeg står og mangler!
    Har netop forsøgt mig med min første skammel med tapet på, og nu står jeg og vil i gang med børnebord og 4 stole!

    Jeg deltager med 1 lod

    SvarSlet
  60. nøj hvor lækkert!!!! 1 lod til mig :-) mumi30@hotmail.com

    SvarSlet
  61. Uhh, 1 lod til mig :) Kig forbi min retro-elefant giveaway.. Hvis det frister :)

    SvarSlet
  62. Jeg vil SÅ gene have fingre i det hele til mine drenges nye værelser!!
    Jeg hapser tre lodder!!

    SvarSlet
  63. Ja!!!
    Jeg er absolutt med!
    4 lodd til meg!
    Elsker bloggen din!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlet
  64. Smukt tapet - jeg deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  65. Fedt! :)
    Jeg vil gerne være med på 3 lodder, tak.

    Knus Christine

    SvarSlet
  66. Så flot
    er med med 3 lodder

    SvarSlet
  67. Skønt! Napper 2 lodder. :)

    SvarSlet
  68. Må helt sikkert være med - to lodder til mig - tak!
    RikkeRøjkjær

    SvarSlet
  69. Jeg vil gerne deltage med et enkelt lod :)
    Venlige hilsner, Line
    www.tiptaptonde.blogspot.com

    SvarSlet
  70. Sikke fint tapet, jeg vil gerne bede om 1 lod :)

    SvarSlet
  71. Jeg vil gerne smide et lod ind i kampen :o)

    SvarSlet
  72. Jeg deltager med 1 lod:)

    kathrinekmadsen@hotmail.com

    SvarSlet
  73. Jeg vil gerne deltage i denne skønne give away med 2 lodder!:) Krydser fingre for nyt tapet til soveværelset;)

    SvarSlet
  74. I am a big fan of your blog so I try my luck on this giveaway! 1 ticket for me please!

    SvarSlet
  75. I am a big fan of your blog so I try my luck on this giveaway! 1 ticket for me please!

    SvarSlet
  76. 1 lod til mig, tak.
    Har en rulle af det, men kan altid bruge en mere ...
    Eller bare 2 præmien ;-9

    SvarSlet
  77. Sikke noget fint tapet og har tilfældigvis lige et skab der trænger til at blive frisket lidt op...
    4 lodder til mig.
    Hilsen Dorthe.

    SvarSlet
  78. Lækker Give-Away
    3 lodder til mig, tak :D

    SvarSlet
  79. Så fin premie du lodder ut! Fy søren :) Krysser fingrene og tar 2 lodd jeg!

    Klem Lebne

    SvarSlet
  80. Jeg er så afgjort med på 2 lodder Ü

    SvarSlet
  81. Jøsses det er fint!!! Og fin blog også (som jeg vil glæde mig til at følge med i fremover). Jeg deltager meget gerne med 3 lodder :o)
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  82. 2 lodder til mig - og en masse krydsede fingre :o)

    SvarSlet
  83. Så flott give away. Kommentar + følger deg her og på facebook.
    Klem Madelén

    SvarSlet
  84. Det bliver 1 enkelt lod fra mig, men må solen skinne på dig, og jeg er heldig:)
    (kattemilla@hotmail.com)

    SvarSlet
  85. Jeg er på 4 lodder, og de har bare at være nogle heldige lodder!
    -smil-

    KH

    SvarSlet
  86. Keg deltager glad og gerne med 1 lod ,0)

    SvarSlet
  87. 1enkelt lod til mig:-)
    Kh Michelle
    michelle@eurec.dk

    SvarSlet
  88. 1 lod til mig og håber så at det er nok til at vinde :)

    Mvh. Marlene Høj
    m_hoej20@yahoo.dk

    SvarSlet
  89. Jeg smider også et lod i puljen og Xer.

    SvarSlet
  90. Jeg må være med, 4 lodder til mig, det er lige det jeg står og mangler lige nu, skøn tapet til køkkenet, har endelig fået overtalt manden til at jeg må sætte tapet op i køkkenet :)
    åh gid jeg var så heldig...

    SvarSlet
  91. Jeg vil gerne være med på to lodder :).

    SvarSlet
  92. Jeg vil gerne være med på et lod :)

    SvarSlet
  93. Superfin giveaway! er med på 1 lod ;)

    jensenskreationer.blogspot.com

    SvarSlet
  94. Superflot tapet- lækre farver- så jeg må være med med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  95. Jeg vil gerne deltage med et enkelt lod og håber på det bringer ekstra held :)

    SvarSlet
  96. Uuuh... Jeg skal da også være med - det var jo det tapet jeg havde i stuen for 8 år siden :)

    1 heeelt vildt heldigt lod til mig!

    SvarSlet
  97. jeg deltager med 3 lodder, elsker din blog og dine opdatinger på facebook.. Fantastisk inspiration

    SvarSlet
  98. Fantastisk giveaway fra en fantastisk blogger:-) 3 lodd, takk!

    SvarSlet
  99. Lækkert tapet:-) prøver lykken med 1 enkelt lod.

    SvarSlet
  100. Elsker dig blog :)

    3 lodder til mig og alt er krydset :)

    SeChloe / Bettina

    http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/pages/SeChloe/100880153352778

    SvarSlet
  101. fantastisk premie og fantastisk blogg hvor jeg finner masse masse inspirasjon. 3 lodd på meg takk, og håper på vinnerlykke....hihi

    SvarSlet
  102. Åårh det gad jeg godt godt vinde, og begynde at lave et bare halvt så flot hjem som dit Anna.

    Jeg giver den hele armen og er med på 4 lodder

    Mvh. Anne Sofie fra pigeriprovinsen.blogspot.com

    SvarSlet
  103. Jeg deltager med 4 lodder.

    SvarSlet
  104. Sikke en dejlig Give Away, har et lille hjem der ville nyde godt af det fiiiine tapet!! jeg deltager da fluks med 3 lodder :)

    SvarSlet
  105. Hello!

    Jeg vil gerne deltage, men jeg er ikke sikker på jeg forstod alt! Jeg er fransk, og oversættelsen er ikke god!
    Jeg deler denne konkurrence på min facebook!

    Elise

    SvarSlet
  106. Lækker tapet, vil gerne være med, så jeg snupper et lod

    SvarSlet
  107. WOW - de tapene pirrer kreativiteten. kjempefine!!
    jeg er veldig gjerne med med et lodd.
    flott blogg du har.

    beste hilsener fra
    Åpent^hus

    SvarSlet
  108. Et enkelt lod til mig, tak.

    Kh Louise
    dollsdarlings@gmail.com

    SvarSlet
  109. Et lod til mig:-)
    Wickinielsen@gmail.com

    SvarSlet
  110. Ej jeg har helt glemt at deltage godt jeg lige kan nå at deltage med et lod :-)

    SvarSlet
  111. Jeg krydser fingre for mit lod :)
    www.janelerche.dk

    SvarSlet
  112. Jeg liker din facebook og smider to lodder i puljen :) Håber jeg vinder det fine papir her på falderebet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg liker din facebook og smider to lodder i puljen :) Håber jeg vinder det fine papir her på falderebet!
      Hov, mit navn er Natasja med mailen: natasjams@hotmail.com :)

      Slet
  113. Jeg vil gerne deltage i din give away med 2 lodder

    SvarSlet
  114. Napper lige et enkelt lod ;) Fin give away.

    SvarSlet
  115. Snupper et enkelt lod på falderebet:-)

    SvarSlet
  116. jeg kan lige nå det ;) weee...

    1 lod
    Maiken

    SvarSlet
  117. Iiiih det ser jo ud til, at jeg lige kan nå det... Jeg tager 3 lodder og håber jeg er den heldige..

    Sommersmil

    Sofie

    SvarSlet
  118. Jeg snupper også lige et lod på falderebet:)
    Lækre sager!
    Kh Maj

    SvarSlet
  119. Jeg nipser også ET lod:-) fine sager:-)
    Gode hilsner Jonna

    SvarSlet
  120. Sej giveaway! Et enkelt lod til mig tak :)

    SvarSlet
  121. Lækkert lækkert - jeg vil gerne deltage med 1 lod denne gang :-)

    SvarSlet
  122. Jeg snupper lige 1 lod, hvis jeg kan nå det :-)

    SvarSlet
  123. Jeg snupper lige 3 lodder :o)

    SvarSlet
  124. jeg kan vist lige nå at være med på 1 lod:-)

    SvarSlet
  125. Jeg vil gerne vaere med paa 1 lod hvis jeg kan naa det :-)

    SvarSlet
  126. Uuuuh... lækker give away :)
    Jeg nupper et enkelt lod og krydser fingre :)
    maria - enmorsunivers.blogspot.com

    SvarSlet
  127. Et enkelt lod! :)

    kreativhygge@hotmail.com
    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  128. Bum bum - måske kan jeg lige nå at kaste et lod i puljen! Krydser fingre:-)

    SvarSlet
  129. i like!!!greeting from argentina!

    SvarSlet