onsdag den 29. august 2012

Lidt nye tapeter

I går aftalte min kæreste og jeg at smutte til København og lure lidt.
Jeg var rimelig sikker på, at jeg skulle ind om Retro Villa,
så jeg lavede lige lidt research på, om der var nogle fine tapeter på hjemmesiden.
Et af de tapeter, som jeg var sikker på, jeg skulle ind og investere i,
var Harlekin, som Retro Villas flinke personale står med her...

 ..... Det blev dog hurtigt til flere
og lige pludselig var der mange til overvejelse oppe på disken.
Jeg endte dog med at holde mig til fem forskellige,
hvoraf to af dem er rester.
Glæder mig rigtig meget til at komme i gang med at trylle lidt med de fine tapeter.
Især Harlekin'en, som jeg har en hel særlig plan med :)


21 kommentarer:

  1. Nydelige tapeter! Man kan jo bli aldeles overveldet av utvalget på Retro Villa:) Jeg mååå dit en gang...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man skylder så sandelig sig selv et kig :)

      Slet
  2. Åååå, snart skal jeg til København og Retrovilla også!! Gleder meg ikke mindre etter å ha sett de fine bildene dine! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor dejligt :) Håber, du får en rigtig go tur så :)

      Slet
  3. Spændende, det er nogle super lækre tapeter du har valgt
    stine:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej stine :)
      Det er jeg glad for, at du synes :)

      Slet
  4. ...disse var perfekte for deg søta Anna!
    Jeg eier selv 2 av dem og elsker dem :)

    Stor klem fra Ida Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ida S.
      Man kan da ikke andet end at elske sine retrovilla-tapeter :)

      Slet
  5. Smukke tapeter, kan godt forstå at det var svært at vælge, den butik er simpelthen super inspirerende

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den nemlig og hver gang man kommer på besøg er der lavet lidt om, så man kan få lidt fornyet inspiration - skønt! :)

      Slet
  6. Kunne da godt lige tænke mig at bo lidt tættere på København, jeg må nøjes med hjemmeside. Det er bare ikke det samme at stå med tingene i hænderne:-) Jeg glæder mig til at se havd du har fundet på med harlekin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, jeg foretrækker også at shoppe rent fysisk, må jeg sige. det er meget sjældent, at jeg køber noget på nettet faktisk :)
      Glæder mig til at få tid til at gå i gang :)

      Slet
  7. Heldig du som kan stikke innom Retrovilla. Men de har jo en fin nettbutikk for oss som bor langt vekk. Jeg har planer om å bestille tapet, men klarer ikke helt å bestemme meg. De var lekre de du viser frem. D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også rigtig svært ved at bestemme mig, for der er jo så mange smukke.. Suk..

      Slet
  8. Hvor er det nogle fine tapeter. Jeg har tidligere spurgt om det harlekinstarpet fra indlægget om gaven fra din mor er fra, vil du ikke oplyse dette?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helena. Det er slet ikke tapet, der danner baggrund. Det er en t-shirt, som også hænger i standen på torvet :)

      Slet
  9. Nååå okay, er det så noget stof du har købt eller en t-shirt, og hvor har du købt det/den henne, den er vildt fed? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en t-shirt til børn og den er fra bahne :)

      Slet
  10. Tusind tak for dit hurtige svar

    SvarSlet
  11. Ej hvor er de altså flotte! Der er ikke noget bedre end at starte dagen med et indlæg med flotte pastelfarver. Jeg glæder mig super meget til at se, hvad du får ud af det. Hav en dejlig torsdag! :)

    http://lykkeglimt.wordpress.com/

    SvarSlet