søndag den 16. september 2012

TADAAAA!!

 Så blev jeg helt færdig med mit spontane projekt.
Tallerkenrækken er pillet ned og i stedet har jeg købt og malet et kubiksystem i trævarerfabrikkernes udsalg.
Jeg var klar over, at det skulle være denne model, fordi den ikke er så dyb, hvilket er vigtigt,
 når køkkenet kun er to kvadratmeter.
Først havde jeg tænkt at sætte flere forskellige kasser op i både rektangulære og kvardratiske former,
men kom frem til, at det nok ville blive lidt for meget til min lille lejlighed, så den idé må jeg have til gode.

 

24 kommentarer:

  1. Det er bare så smukt!!! Elsker dine skønne billeder.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde mange tak, Susi :)
      Og dejlig aften til dig også

      KH

      Slet
  2. Ohh it is all so bright and happy and fun and cute!! :)

    xo

    SvarSlet
  3. Du er en knag til personligt design og FOTO.

    SvarSlet
  4. Ser drøn godt ud - det falder faktisk mere i min smag end tallerkenrækken, måske fordi linjerne bliver mere rene og så står det helt hvide også super godt til de blå farver i porcelænen og lotusskålene. Tillykke .-)

    SvarSlet
  5. Ih altså, du har det skønneste køkken! Det kan godt være det kun er 2 m2, men som en gammel traver siger: Kvalitet, frem for kvantitet ;-)

    SvarSlet
  6. Såååå snyggt..Älskar alla färger...;)))

    KRAM/Annelie

    SvarSlet
  7. Så smukt og hvor er det smart at man kan få dem i ikke så dybe. Jeg er misundelig på dit Lotus

    SvarSlet
  8. Hvor ser det altså fint ud! Og sikke mange lækre lotus ting du har...smukt smukt smukt.

    Kh Mette

    SvarSlet
  9. Å gladbilder!!
    Herlig blogg du har, med masse fint som jeg liker å kikke på!
    Klem:)

    SvarSlet
  10. uhh Lotus Love...
    Super ide du lige fik der midt i opvasken, det er blevet rigtig fin.

    SvarSlet
  11. Du får bare det bedste ud af alting. Jeg tror det er musikeren Peter Bastian, der har fortalt, at han får de bedste idéer, når han står og vasker op. Det gælder åbenbart også for dig. Det ser rigtig godt ud, og præsenterer dine ting så flot.
    Knus og god uge til dig;-)
    Kate

    SvarSlet
  12. Det ble ikke mindre enn perfekt. Elsker CathrineHolm samlingen! Skulle gjerne eid en salt og pepper bøsse! :)
    LenaE

    SvarSlet
  13. Hvor ser det flot ud!
    Du er så god :-)

    SvarSlet
  14. Hvor er det blevet flot og meget mere anvendeligt end en tallerkenrække, smukt med smukt på :o)

    SvarSlet
  15. Det ble jo veldig fint!
    Også dine blå Cathrineholm-saker da :)
    *smelt*

    SvarSlet
  16. Jeg står selv og overvejer at købe disse fra trævarerfabrikkernes udsalg, men blir nødt til lige at spørge om det godt betale sig selv at male dem? Kan se det også fåes i hvid og tænkte egentlig det ville blive lige så dyr hvis man selv skulle i gang med penslen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg brugte faktisk en hel liter på denne her, så selvom de hvide er dyrere, så kan det nok ikke betale sig at male.

      Slet