søndag den 7. oktober 2012

. . . .

Jeg beklager, at der er en smule mere stille end normalt på bloggen,
men det er altså ikke fordi, jeg ikke har gang i det kreative.
 Er i fuld gang med at kreere diverse julesager, men jeg synes stadig det er lidt for tidligt at begynde at bloggen om
 - men det skal nok komme!
Ellers vil jeg bare lige lave lidt reklame for det fantastiske stademarked inde i Forum,
som løber af stablen i den kommende weekend.
Denne gang har jeg ikke min egen stand, men så bliver der rigeligt med tid til at gå og kigge efter de lækre sager
 - dem er der nemlig rigtig mange af.
Glææææder mig!

9 kommentarer:

  1. Det lyder spændende både med julekreationer og Forum - hvad er det for et arrangement?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det er stademarked. Hele Forum er fyldt op med skønne lopper :)

      Slet
  2. Oh jeg er i Kbh næste weekend!!! Men har faktisk slet ikke tid :( hvornår åbner de derinde?

    SvarSlet
    Svar
    1. De har vist åbent 10-16 lørdag og søndag

      Slet
  3. Kanskje en grunn til å ta seg en tur til København til helgen... :)
    Herlig revir du har på veggen, morsomt med turkist!

    Klem Tessa.

    SvarSlet
  4. Mener så klart gevir!!!! :))))

    SvarSlet
  5. Glæder mig virkelig til at se hvilke julesager, du finder på i år. God fortsat arbejdslyst :-)

    SvarSlet
  6. Håber da vi vi ses derinde, jeg er hvor jeg plejer :-)

    SvarSlet
  7. Glæder mig til at se dine juleting når den tid kommer.
    Gog dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet