torsdag den 25. oktober 2012

Juleforberedelser

Juleforberedelserne er i fuld gang.
I kender nok alle sammen de runde lysestager i rød, som jo nok er en klassiker hjemme hos mormor.
Lige sådanne lysestager er jeg ved at male i farver, der er lidt mere friske og lidt mere mig
- de kan findes i rigtig mange genbrugsbutikker også.
Derudover syr jeg stofposer og lidt julepynt i forskellige mønstre.
Så er jeg sørme også i gang med at kreere et filigrantræ, som jeg er lidt spændt på, om lykkes.
Indtil videre har jeg købt de runde pinde.

14 kommentarer:

  1. Det er fint Anna. God idé at male de klassiske lysestager i andre farver. Er det stof eller tapet du syr i?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Kate :)
      Det er stof med vliseline på, så de bliver mere stive :)

      Slet
  2. Svar
    1. Hej Anna-Sofie
      Det er jeg glad for at høre - den er hjemmeblandet, så jeg har desværre ingen farvekode, hvis det havde interesse.

      Slet
  3. Det er bare så fint-To skønne ideer:-)

    SvarSlet
  4. Fine sager. Jeg malede også 2 sidste jul. Hmm måske jeg snart skulle en tur på loftet og kigge i kasserne...

    SvarSlet
  5. Stagen har jeg altid godt kunne lidt i fomen, men den røde farve har aldrig været mig, så er vild med din makeover :-)

    SvarSlet
  6. Perfekt! Nu ved jeg, hvad jeg skal have næste gang på genbrug ;-)

    SvarSlet
  7. Du kan sagtens lave dem, vi lavede en ordenlig stak sidste år det er peace of Cake... Bare klø på...

    SvarSlet
  8. good idea for the candles!

    SvarSlet
  9. det er rigtig fint det du laver Anna - jeg kan så godt li det :-) :-)

    Og filigran træer, det har jeg også en ide om at sætte Jesper i sving med i år :-)

    Go weekend til dig

    SvarSlet
  10. Kjempegod idé med å male de lysestakene! Jeg også har flere slike .....
    God helg til deg! Hilsen fra PiPa

    SvarSlet
  11. I got the same candle sticks but in black
    your look pretty

    SvarSlet