fredag den 12. oktober 2012

Lidt juleinspireret ophæng


 
Jeg har lavet et ophæng med det formål, at det skulle bruges til jul,
men som arbejdet skred frem, indså jeg, at det vel sagtens også kunne bruges før og efter jul.
Selve ringen er afklippet fra en lampeskærm, hvorefter jeg har viklet piberensere rundt om.
 Ringen er klippet over og bøjet sammen igen, så enderne griber om hinanden
- på den måde bliver ringen lidt mindre rund
og samtidig har man noget at montere buketten af fjer og snor i.
Fjer og glimmer-piberensere er købt i Panduro.
By the way, så var jeg i IKEA i går på vejen hjem i min nye erhvervelse,
hvor der er kommet masser af julestands allerede.
Synes specielt, at de havde nogle rigtig flotte julestjerner og fint gavepapir
- bare et lille hint til andre, som også er kommet lidt i julestemning.
 

10 kommentarer:

  1. Hvor er der hyggeligt hos dig:) fin krans:) jeg har lige købt ind til at lave stjerner så man kan vel sige at vi befinder os i en slags forjul:))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, forjul kan man vel godt kalde det :) bare man ikke er blevet juletræt, når vi når til december :)

      Slet
  2. Så fin og morsom :)
    Denne kan absolutt få henge hele året syns jeg !

    God helg :)
    Janne

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare fin! Sådan en ville jeg også gerne have hængende da :-). Hele året!

    SvarSlet
    Svar
    1. Er sikker på, at du snildt kan lave en :)

      Slet
  4. Du laver virkelig nogle fine ting:)
    Får så mange ideer til hvad jeg skal bruge efterårsferien til!
    God weekend:)
    x ida // by-idar.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor dejligt - er glad for at du kan finde lidt inspiration her :)

      Slet