mandag den 26. november 2012

Finurlig og spøjs

 
Se nu bare lige!
Dette er en tegning/maleri, som jeg købte af denne kunstner på julemarkedet i lørdags.
Det forestiller en babushkadukke med en lyserød tarm som mave
- synes, den er super flot i farverne og så er den også ret så finurlig og spøjs.
Det er mit allerførste stykke rigtigt kunst, som jeg selv har investeret i, men jeg tror bestemt ikke,
det bliver mit sidste (rammen er forresten fra Ikea).
Noget som også gør det rigtig specielt, er, at det er originalen og at der kun findes dette eksemplar.
Men altså, jeg ved jo godt, at kunst i den grad er en smagssag, så hvad synes du?

10 kommentarer:

  1. Jeg kan li' den, synes den er skøn :-)

    SvarSlet
  2. Jeg synes altså også, at hun er helt fantastisk!! Er vild med ansigtsudtrykket og farverne.

    SvarSlet
  3. Hold fast hvor er hun sød- og farverne fine- tillykke med kunststykket! ;) har de endelig fået smalle rammer i IKEA !!?

    SvarSlet
  4. Jeg synes den er rigtig flot, men jeg bliver også en anelse trist når jeg ser på ansigtet og så kan jeg ikke lade være med at spekulere på om det mon er tarme som deler babushkaen? :D

    SvarSlet
  5. Dit billede kommer på t-shirts til sommer! Josephine har tegnet motivet ifm. nogle kommende t-shirts af mærket Nymph :o) Se mere her: http://josephinekyhn.dk/Numph-t-shirt-prints

    SvarSlet
  6. Den er rigtig fin. Spring bare ud i det med kunsten -der er rigtig meget fint derude til rigtig gode priser!

    SvarSlet
  7. fine farver og mønstre, men jeg bliver altså også lidt trist og ville kun vælge noget der gør mig glad i mit eget hjem - men jeg synes at det er skønt at se på og det fede ved kunst er jo at det kan diskuteres og at det kan mærkes! Så tillykke med værket :O)

    SvarSlet
  8. Den er rigtig fin og jeg kan enorm godt li når illustrationerne har en lille historie de gerne vil fortælle.

    Hvis du kan lide Josephine Kyhn er jeg ret sikker på at du også vil være vild med Simon Væth som jeg gik på visuel kommunikation med på Designskolen Kolding.

    Hans web adr får du her http://simonvaeth.dk/

    Kh EK

    http://www.ellen-kirstine-hansen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  9. Det er et smukt billede som fortæller en god historie :) Tillykke med dit første stykke kunst, men pas på! Når først du får øjnene op for det, er det svært at stoppe igen! :)

    SvarSlet