tirsdag den 8. juli 2014

G I V E A W A Y: Huawie Ascend P7 smartphone

Jeg er blevet spurgt, om jeg havde lyst til at teste Huaweis nyeste smartphone, Ascend P7,  
og dens kamerafunktioner, som skulle være ret så revolutionerende
- det havde jeg rigtig svært ved at takke nej til ;)
Det unikke ved denne er, at frontkameraet har indbygget 8 megapixel, 13 megapixel indbygget i bagkameraet
og har en pixeltæthed på hele 445 ppi.
Jeg har haft Huawein med mig på den netop forgangne Roskilde Festival,
hvor den med sin unikke måde at tage groufies på, har været til stor gavn.
Jeg nyder at tage billeder med mit "rigtige" kamera, som kan opfange de mindste detaljer,
men Huaweis teknologi er bestemt et alternativ, jeg vil benytte mig af,
når jeg er på farten og stadig gerne vil skyde lækre og udtryksfulde billeder.  
Derudover har den et virkelig lækkert hvidt design og selve mobilen er utrolig let både at betjene og i sin vægt.
Desuden er jeg fan af dens store skærm, som minder mig om min gamle SONY Xperia,
men med sit styresystem minder mig om min gamle Iphone. 
 
Ikke bare har jeg været heldig at få lov at teste Ascend P7, jeg har også fået lov at udlodde et hvidt eksemplar magen til, 
til en af mine læsere.
Du skal blot skrive en kommentar til indlægget her og husk at vedskrive en e-mail,
hvis du ikke selv har blog.
Jeg trækker en heldig vinder af Hauwie Ascend P7 smartphone fredag den 18. juli.  
Du kan i øvrigt se og læse mere om den lige HER  

90 kommentarer:

  1. Ja tak ja tak ja tak. Krydser fingre for mit held - trænger i den grad til en ny telefon.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Det ville være så fantastisk at vinde den - min gamle htc bliver pt. holdt sammen af noget meget dekorativt maskingtape, men tror nu ikke at det er en helt holdbar løsning ;)

    SvarSlet
  3. Uh! Det ville jeg elske. Jeg kan mærke at jeg ville få blogget meget mere, hvis jeg havde en telefon med et acceptabelt kamera, så jeg ikke behøvede at sætte kameraet i computeren.

    SvarSlet
  4. cool, den vil jeg da gerne vinde og rejse lidt rund med :D
    Idza_91@hotmail.com
    www.LykkenEr.com

    SvarSlet
  5. Ej hvor fedt, jeg er så træt af det dårlige kamera i min tlf, så jeg krydser fingre :-) Er bare ikke altid det lige er muligt at slæbe sit rigtige kamera med rundt, så synes det er super godt at telefonerne efterhånden kan tage nogle rigtig fine billeder.. dittemus_88@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Det ville ikke være dårligt med en telefon med et godt kamera :) Ville da være en perfekt fødselsdagsgave at få fingrene i sådan et :)

    http://karolinesretro.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Ih, det ville være skønt med en ny tlf! :-)

    SvarSlet
  8. Mange gange ja tak! Kunne virkeligt godt bruge en ny telefon, men det giver fuldtidsstudiet og Su'en ikke lige lov til pt.. :-(

    Knus Maria // mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  9. Krydser alt hvad jeg kan :-)))

    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  10. Åhhhh kunne virkelig godt bruge en ny Tlf. Mvh helena

    SvarSlet
  11. Den vil jeg gerne vinde, så jeg smider et lod i puljen. Tak for en fin blog! :)

    SvarSlet
  12. Uha her vil jeg gerne være med!
    Min nuværende har et virkelig dårligt kamera, så der ville være verdens bedste feriegave at få en ny telefon med den slags evner!

    Kh maj

    SvarSlet
  13. En perfekt fødselsdagsgave også selv om den udtrækkes en dag for tidligt
    inge_hejlskov@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Cool ting at teste;-) Det kunne være dejligt at vinde, så jeg kunne få et bedre kamera end det min nuværende tlf har:-) mvh Anna att@mosbaeks.dk

    SvarSlet
  15. Det ville være så dejligt med en ny Tlf især når man er på IG hele tiden ;D

    SvarSlet
  16. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  17. Det ville være dejligt at vinde ;-) Især da jeg for en uges tid opdagede ar bagsiden på min telefon er knækket. Hvordan det er gået til aner jeg ikke..

    Kh
    Hanne

    SvarSlet
  18. jeg deltager klart i kampen om den mobil for min den gamle kan ikke mere så jeg håber jeg er heldig her :-)

    helle@mody.dk

    SvarSlet
  19. Åh, den gider jeg godt vinde:-)

    mette.suberling@gmail,com

    SvarSlet
  20. Ville elske at vinde, trænger meget til at kunne tage nogle gode billeder når min søn på 6 mdr. laver nye og sjove ting i hverdagen, så ja tak :)

    SvarSlet
  21. Ih, den vil jeg da virkelig gerne vinde! Jeg krydser fingre, for det ville da være lækkert at kunne tage smukke billeder i hverdagen, da jeg som dig også bruger kamera til større begivenheder og lignende :-)
    maria(a)ikud.dk

    SvarSlet
  22. det ville være skønt kunne tage nogen gode billeder på min ferie:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  23. Jeg kunne godt tænke mig at prøve noget nyt :)

    SvarSlet
  24. Hold da op, en flot giveaway!! Jeg håber at det bliver mig :)

    Tineastrid@gmail.com

    SvarSlet
  25. Jeg har deltaget i rigtig mange konkurrencer for at prøve at vinde denne lækre mobil, men ikke været heldig at vinde den endnu. Og jeg vil SÅ. GERNE. HAVE. DEN!!! :D Så nu prøver jeg altså igen!

    gizzerdk@gmail.com

    SvarSlet
  26. krydser!

    a_vistrup@hotmail.com

    SvarSlet
  27. wauw den ville jeg gerne vinde. Jeg har kun en gammel telefon uden kamera, internet eller andet. Drømmer sådan om en ny telefon så jeg håber virkelig. Kh Maria (min-mors-mirakler.blogspot.dk)

    SvarSlet
  28. Min kæreste mangler så meget en smartphone, håber jeg kan forkæle ham med sådan en!:-)

    marielouisejoergensen89@gmail.com

    SvarSlet
  29. Åh hvor ville jeg ønske lykkens gudinde tilsmilede mig denne gang, dels så tæt på min fødselsdag, men også fordi min telefon er gået i stykker og det ikke ligefrem ligger i budgettet, at der er plads til en ny - hurra for livet offline eller noget.
    Mosebo@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg vil vildt gerne vinde en ny telefon og specielt en med et godt kamera :)
    rikkethunberg@gmail.com

    SvarSlet
  31. OMG! Ja tak, den vil jeg meget meget gerne vinde - blogger i forvejen mest fra mobilen, men ville være top lækkert med en tlf med langt bedre kamera og den der panorama selfie er da bare for fed - håber så meget det blir mig der er den heldige :)

    uglemorsverden@gmail.com

    SvarSlet
  32. Så skøn en giveaway.. Jeg ville forære den til min 12 - årige søn. Han er obsessed med at fotodokumentere en hel masse ting (autist), og jeg ved at denne telefon ville være en åbenbaring for ham.
    Mia CA / aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  33. Sikke nogle skønne sommerbilleder du har fået taget med den :)

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail.com

    SvarSlet
  34. Fin giveaway!!! Jeg har en gammel smartpfone som er såååå langsom, så jeg har virkelig brug for en ny telefon :)
    Sabine
    sabine.rez@gmail.com

    SvarSlet
  35. Åh... Det kunne bare være så fantastisk at vinde denne konkurrence og få mulighed for at forevige nogle af sommerens oplevelser :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ved ikke om, du kan se min mail ved at klikke på mit brugernavn, men ellers kommer den her: tjprivat@hotmail.com

      Slet
  36. den ville være helt fantastisk at vinde :o

    maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Det virker som en virkelig god telefon for mig! johannesoeenaldal@gmail.com

    SvarSlet
  38. Ej en fed præmie! Den vil jeg virkelig gerne vinde og give til min kæreste... Han havde firma mobil og computer men da han har valgt at skifte arbejdsplads skulle det gamle arbejde have det hele tilbage inden han havde sidste dag inden sommerferien, hvorefter han starter nyt job efter ferien. Han havde så to muligheder for mobil indtil han starter på det nye arbejde; min gamle iPhone 3GS som er totalt smadret i skærmen og som taber lidt af glasset fra skærmen hver gang man snakker i den, og en æld gammel Nokia hans fra en gang har fået gratis... Eftersom man somme tider kan få stød af iphonen valgte han selvfølgelig Nokian, men Åhh hvor det piner ham hverken at kunne tage billeder, gå på nettet mv.
    Da han også skulle aflevere sin computer har vi nu kun 2 virkelig gamle hvor batteriet er gået på begge og de er endvidere min. 36 min om at tænde. Jeg tror han føler sig helt handicappet og bruger en 5 kvarter!!?! På at starte pc og tjekke mail bare.
    Ellers bruger han min mobil hele tiden, hvilket er bare en liiiille smule irriterende 😉
    Når ikke han har abstinenser er han en ret god kæreste der har støttet mig gennem mit knap 2 års sygeforløb så jeg synes også han fortjener sådan en lækker mobil...
    Krydser alt hvad jeg kan for at jeg vinder så jeg kan forære ham denne lækre mobil - om ikke andet så kan han få den når vi lige om lidt har 5 års dag ❤️

    SvarSlet
  39. Jeg er lige nødt til at give mit held en chance her :-) Da jeg fik min nuværende mobil, en htc, syntes jeg, at kameraet var helt forrygende. Det synes jeg ikke mere. Om det er blevet dårligere, eller andres bare er blevet bedre, det ved jeg ikke. Men jeg gad i hvert fald godt at have en ny :-)
    Min mail er aslisorup@gmail.com

    SvarSlet
  40. Sikke en fed sommer give-away... lige noget for mig :-D
    Min gamle telefon er ved at være et klenodie... listen af ting den kan, er meget kort og tage billeder kan den da ialtfald slet ikke, hvilket er det, jeg savner mest. Det er ikke så få gode motiver, jeg går glip af.
    X'er fingre og håber, JEG bliver den heldige vinder.
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  41. Wauw den tager nogle gode billeder. jeg bruger næsten kun kameraet på min mobil, så går meget op i, at den tager nogle gode billeder.
    Min gamle mobil trænger virkelig til udskiftning, det er en arve mobil, som næsten ikke kan holde strøm mere, skærmen er i stykker, og så fryser skærmen nogle gange, så vil blive lykkelig, hvis jeg bliver den heldige.

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  42. Sådan en telefon er lige hvad min mand kunne bruge :)

    SvarSlet
  43. Det ville være det vildeste, hvis jeg - med min gamle nokia, som IKKE er en smartphone - kunne blive opgraderet med en ny telefon. Jeg har lov at håbe på at være heldigere end heldig. :-)

    Hvor er det en stor gave, du har fået mulighed for at forære.

    Og som altid - skønne billeder.

    karina.musaeus@gmail.com

    SvarSlet
  44. Skønne billeder og farver, som du plejer.. Deltager rigtig gerne :0)
    Kh. Katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Fed giveaway!!!

    Emmaseenandbeen@gmail.com

    <3<3<3

    SvarSlet
  46. Åhh jeg krydser alt hvad der krydses kan!
    Min tlf er lige gået i stykker, så har en gaaaammel en der ikke kan noget som helst

    //Bettina
    MrsSpeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  47. Det kunne være alt for lækkert med sådan en hvid sag. Jeg håber :)
    Mvh Trine, trine.strandgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Prøver lykken :)
    eigilak@live.dk

    SvarSlet
  49. Det kunne ikke være dårligt :-)
    E-mail: beritbitsch@gmail.com

    SvarSlet
  50. Fantastisk, håber jeg på denne måde kan få udskiftet min gamle Nokia, som dog ikke har antenne ;)

    SvarSlet
  51. Øv, min kommentar forsvandt ... Det er nogle super fltte billeder, mobilen tager - dén kunne være fed at vinde.
    Mail: kirstine_birckner@hotmail.com

    SvarSlet
  52. Jeg hopper også med i konkurrencepuljen, og krydser mine sommervarmen fingre!
    Kh Anja

    SvarSlet
  53. Ihhh den vil jeg gerne vinde :)
    Hav en lækker sommer.
    De bedste hilsner fra Dianna
    (s.dianna@hotmail.com)

    SvarSlet
  54. Jeg er med! :D

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  55. Eiiiiij - tror aldrig nogensinde jeg har været forbi din blog før...

    Men jeg endte her alligevel, det må være skæbenen - den tlf. må da ene med at være min! :D

    (kreateten@ gmail.com)

    SvarSlet
  56. Sikke nogle flotte billeder! Det ville være fantastisk at blive den heldige vinder. :-)
    Arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Også mig! :-) genbrugblirguld (a) hotmail.com

    SvarSlet
  58. Flotte billeder! Jeg prøver lykken.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  59. Wauv hvor ville det bare være fantastisk mvh. Eva evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  60. Uhhhh det kunne være så lækkert at vinde ;)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  61. Wauw hvor lækkert :) Den håber jeg at vinde ! S.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  62. Hvor skønt! Den gad jeg godt prøve :)
    vh Cecilie (ceciliethuesen@gmail.com)

    SvarSlet
  63. Meget flotte billeder! Jeg vil også meget gerne smide et lod i puljen :-)
    Mvh Manja manjalindgrenhansen@hotmail.com

    SvarSlet
  64. Ih hvor vil jeg gerne vinde!! :)
    fiie91@hotmail.com

    SvarSlet
  65. Jeg elsker at tage fotos med min telefon, så det vil være fantastisk

    SvarSlet
  66. Jeg krydser fingre - jeg tager altid billeder med min telefon, så det ville være fantastisk at vinde sådan et vidunder. hellecas@ofir.dk

    SvarSlet
  67. Sikke en lækker give away, krydser for at jeg vinder :)

    SvarSlet
  68. Min iPhone kunne godt trænge til sin efterløn :-)
    kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  69. Årh, hvor fedt! Har endnu ikke investeret i en smartphone, men savner ofte at kunne tage billeder, når jeg ikke lige får husket at tage mit kamera med. Krydser fingre! :)
    nannaachristensen @ gmail.com

    SvarSlet
  70. Den vil jeg også meget gerne vinde:-)
    Hilsen Lisbet, lisbetwn@gmail.com

    SvarSlet
  71. ej hvor fedt for min iphone 4s er ved at stå af og kameraet er ikke at råbe hurra for
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  72. Super lækker 😊 min mand trænger til en ny tlf, han har kun en gammel Nokia
    Hexia3@yahoo.dk

    SvarSlet
  73. Åh det ville være dejligt med en ny mobil. Min lille dreng på knap 1 år fik fandt i min i tasken i Superbrugsen, mens jeg lige tog nogle varer og fik den smidt i gulvet, så der er en stor revne i den og den opfører sig mærkeligt, så som at vibrere, skærmbilledet hopper og man kan ikke længere vende skærmen, når man skriver sms :(
    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  74. Sikke nogle smukke billeder. Jeg kunne så godt selv bruge at blive opdateret på mobil-kamera-fronten ;)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  75. Den vil jeg sørme gerne vinde!
    Amandanowak1912@hotmail.com

    SvarSlet
  76. Uhh en lækker præmie :-) god sommer
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  77. Uh det siger man da ikk nej til at deltage håber jeg har heldet med mig ;)

    Mail: mynthevalentina@gmail.com

    SvarSlet
  78. Den ville jeg da vildt gerne vinde.. Min skønne Samsung Galaxy s3 har smadret skærm, svært ved at holde strøm og alt farven er slidt af på bagsiden :(
    Dvs.: Jeg trænger til en ny telefon ;)

    SvarSlet
  79. Sikke en fed præmie!!! Den vil jeg rigtig gerne vinde.
    *Krydser fingre!*
    kh. Pennie
    starleistarbright@gmail.com

    SvarSlet
  80. WOW en præmie.
    ville elske at kunne overraske min mand som har en meget gammel og slidt telefon <3

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  81. Deltager og håber :-)

    Lone Møller
    lonem2134@gmail.com

    SvarSlet
  82. Sådan en ville jeg ikke have noget imod at eje!!!!!

    nextgn213@gmail.com

    SvarSlet
  83. Efter 1 år på langfart med familien og overordentlig lavvande i finanserne, kunne det være skønt at udskifte min oldphone med en smart en nu hverdagen med logistik af 4 unger og job venter uhyggeligt tæt på.

    tinajuulmeinertsen@gmail.com

    SvarSlet
  84. Deltager gerne! Min bror kunne godt trænge til en ny mobil. Han render rundt med en gammel Nokia, som endda er lappet sammen med gaffertape. Så den skulle gives til ham hvis jeg vandt :)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  85. Jeg håber at jeg vinder! :0)

    Tinaogken@hotmail.dk

    SvarSlet
  86. Er nødt til at prøve lykken med den mobil jeg har!!
    koldfoer12@hotmail.com

    SvarSlet
  87. :)
    Allo allo!
    I live outside Denmark and I don't know if I'm allowed to take my chance to win that precious ;)

    If not, it's ok and it's time to say Hello! (I'm your faithful reader for a long long time) :)

    SvarSlet
  88. Egentlig vil jeg ikke vinde den til mig selv men derimod til min Far.
    Han er typen der tager fantastiske billeder med sin mobil og bruger den rigtig meget. Desværre kan han ikke bruge dem til andet end at kigge på, på telefonen da hans oldtidsmobil har noget der ligner 0,5 mp.
    Han fortjener en ny telefon.

    Anne Marie, annemariejoergensen@hotmail.com

    SvarSlet