mandag den 18. marts 2013

Froh und Frau Give Away


 
Er rigtig glad for at kunne præsentere en skøn give away i samarbejde med Froh und Frau.
Den fantastiske plakat Bjerglandskab på billederne her udloddes denne gang
og er efter min mening bare helt igennem smuk og dekorativ.
 
 

 
 
Froh und Frau er et dansk designstudio, som skaber grafiske prints og plakater.
Motiverne spænder fra de meget enkle typografiske udtryk til underfundige, farverige illustrationer
 – alle med et uhøjtideligt og til tider humoristisk islæt.
Første kollektion er skabt udfra kærlighed til både naive hverdagsbetragtninger, farvestrålende abstraktioner, finurlige figurer, eftertænksom poesi og letpåklædte mænd og damer.
Se det hele lige her.
1 lod for kommentar på dette indlæg
2 lodder for kommentar+facebook-like hos Froh und Frau  
5 lodder for kommentar+facebook-like+linke med billede på din egen blog (brug ovenstående)
Trækker en vinder den 1. april 2013
 
Husk at skrive hvor mange lodder du deltager med.
Held og lykke
 

116 kommentarer:

  1. Jeg deltager med 2 lodder (kommentar + like på FB).
    Krydser fingre og tager afsked med mine kedelige hvide vægge :)

    Hilsen
    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    rikkeriks85@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg deltager med de såkaldte to lodder, en kommentar + like på face.
    Fantastisk konkurrence Anna. De ville passe perfekt i min nye lille lejlighed.

    SvarSlet
  3. Hej
    Deltager med et lod.

    Mail sofieogmor@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg er helt sikkert med på alle 5 lodder mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Jeg er da med på alle 5 lodder, den er virkelig skøn! :)

    Christine Lund Hansen

    SvarSlet
  6. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  7. Øj den er fin. Jeg deltager med et lod. /Maria

    SvarSlet
  8. Smukt! Deltager med 1 lod :-)

    SvarSlet
  9. Nøøj, elsker Froh und Fraus fantastiske kunst ❤ jeg deltager meget gerne med 3 fine lodder..
    Tak for en meget inspirerende blog :-)
    Knus Karina

    SvarSlet
  10. Skøn kunst! Jeg deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  11. Jeg deltager med 1 lod :-)

    //Karina

    SvarSlet
  12. Jeg putter 1 lod i puljen.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  13. Et lod, mvh evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  14. Lækker illustration - er med på 1 lod

    SvarSlet
  15. Jeg deltager med 2 lodder (linket går til facebooks forside, så måtte søge på froh und frau, bare hvis du ville have det rettet)
    mvh Marie

    SvarSlet
  16. Skøn plakat, jeg er med på 5 lodder.

    SvarSlet
  17. Jeg er da med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  18. Jeg deltager med to lodder :) elsker deres fine print! Især dette og ispindene :) mvh Kristina / kriiss@forum.dk

    SvarSlet
  19. Skøn, skøn! Er med på 2 lodder. :)

    SvarSlet
  20. Man burde måske oprette en blog, men tiden har ikke lige være til det - så to lodder fra min side...
    Bjrglandskab ville være vidunderligt, så kunne jeg glæde mig til den New Zealand udvekslingstur jeg snart drager på!
    Katrine (dyb.kat@gmail.com)

    SvarSlet
  21. Jeg deltager med to lodder - har liket og kommenteret.

    SvarSlet
  22. Jeg vil gerne have et enkelt lod

    SvarSlet
  23. Jeg vil mægtig gerne være med på et enkelt lod :-)

    SvarSlet
  24. Dejligt! Deltager met ét lod! Mvh Kia

    SvarSlet
  25. Smukt!! 2 lodder til mig:-)

    SvarSlet
  26. Så fin :-)

    Deltager meget gerne med 5 lodder!

    SvarSlet
  27. Super fin! Jeg snupper to lodder, tak.

    SvarSlet
  28. Superfed grafik :-) Ind over med 5 lodder til mig tak. Krydser alt hvad der kan krydses, for at jeg bliver den heldige vinder

    SvarSlet
  29. Den er skøn -1 lod til mig tak
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  30. super fin! 1 lod til mig :)

    SvarSlet
  31. Hvor er den fin. Jeg deltager med to lodder :0)

    SvarSlet
  32. jeg har kigget på det flere gange. så jeg deltager da med 2 lodder :-))

    mvh. lottewegger@gmail.com

    SvarSlet
  33. Smider fluks to lodder i puljer! marieeli(a)gmail.com

    SvarSlet
  34. Jeg snupper 1 enkelt og krydser fingre!

    SvarSlet
  35. Wow - det er en fantastisk plakat. Den vil passe perfekt ind i mit nye soveværelse :D

    Jeg tager 5 lodder og håber der er held på mindst et af dem. Tak for en dejlig blog..

    Sofie

    SvarSlet
  36. 2 lodder til mig.. Liket på face har været i hus længe :-)

    SvarSlet
  37. Jeg prøver med 1 lod :-)

    Vh stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Også 5 lodder til mig, tak! Kig forbi min blog om have på få m2 på Lillehaven.blogspot.com (nyeste) og falkfarm.blogspot.com (tidligere blog)
    Vi blogges ved ;)
    Kh Helga Falkesgaard

    SvarSlet
  39. Også 5 lodder til mig, tak! Kig forbi min blog om have på få m2 på Lillehaven.blogspot.com (nyeste) og falkfarm.blogspot.com (tidligere blog)
    Vi blogges ved ;)
    Kh Helga Falkesgaard

    SvarSlet
  40. Fantastisk! Jeg er vild med Froh und Frau :)
    Jeg er med på alle 5!

    SvarSlet
  41. Er vild i varmen så smider 2 lodder og krydser :-)

    SvarSlet
  42. 2 lodder til mig.

    Håber på en "god" aprilsnar.

    Kh Heidi
    heidi.bevensee@gmail.com

    SvarSlet
  43. Den er super lækker. Jeg vil meget gerne deltage med et lod!
    Rigtig god dag

    SvarSlet
  44. Den er så fin! Jeg deltager gerne med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  45. Jeg smider glad et enkelt lod i puljen :)

    SvarSlet
  46. Smuk! Jeg deltager med et lod!

    SvarSlet
  47. Jeg napper et enkelt lod! :)

    SvarSlet
  48. Er med på et lod - den er så smuk :)

    SvarSlet
  49. wow det er godt nok smukt! jeg er på to lodder..

    SvarSlet
  50. Ih hvor er de skønne - 1 lod til mig.

    SvarSlet
  51. Dem ville jeg gerne vinde!

    1 lod til mig!

    Amandanowak1912@hotmail.com

    SvarSlet
  52. 1 lod
    ekstremekstrom@gmail.com

    SvarSlet
  53. Jeg hapser også 1 lod... og x'er fingre
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  54. Deltager med et ld. Hilsen mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  55. Jeg deltager med 1 lod ;) /Malene

    SvarSlet
  56. Jeg deltager selvfølgelig med 5 lodder (så snart jeg kan få linket til at virke på min blog)
    msknit.blogspot.com

    SvarSlet
  57. De er nemlig bare så fine. Jeg deltager med 1 lod. :)

    SvarSlet
  58. er med på 5 lodder da mega fedt billede!

    SvarSlet
  59. Ej nogle lækre billeder! Jeg deltager med 2 loddere.
    www.littlemsladybug.com

    SvarSlet
  60. Jeg deltager med to lodder :D

    Håber også du har lyst til at deltage i min giveaway (http://vinterfryd.dk/en-ny-laekker-giveaway/)
    Hilsen vinterfryd.dk(mvinter@vinterfryd.dk)

    SvarSlet
  61. Jeg deltager med 2 lodder:)

    SvarSlet
  62. Hvor er det nogle fine print :)
    Jeg deltager med 1 lod :)

    SvarSlet
  63. Jeg kaster mig ind i kampen med 2 lodder. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  64. Jeg er med og trekker ett lodd! Lekre postere!

    SvarSlet
  65. Deltager med 2 lodder!

    Like på fb + kommentar!

    Sofiecarlsen10@gmail.com

    SvarSlet
  66. 2 lodder :-)


    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  67. Super flotte print - må virkelig gerne hænge hjemme hos mig :-) Deltager med alle 5 lodder.
    fantastisksommerfugl@hotmail.com

    SvarSlet
  68. To lodder :)ankruger@jubii.dk

    SvarSlet
  69. Sikke en god giveaway - jeg er på med 1 lod :-)
    kasring@hotmail.com

    SvarSlet
  70. Lækkert! er med på 1 lod <3

    SvarSlet
  71. Superfin - mangler lige sådan en til min nymalede gang...
    Er med på et lod, tak
    Hilsen helle (buen4140@hotmail.com)

    SvarSlet
  72. Meget flot, den må meget gerne hjem og hænge hos mig:-) Deltager med 2 lodder.
    Mvh Louise(logooch@gmail.com)

    SvarSlet
  73. Et forhåbentlig heldigt lod herfra :D
    Super flot billede!

    SvarSlet
  74. Ih hvor er de fine - det vil passe lige hjem på min væg:)
    Deltager med 1 lod

    SvarSlet
  75. Jeg vil gerne lege med ;o). 1 lod tak.

    SvarSlet
  76. Hej, jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder tak, jeg har linket til min blog:
    www.notesfromrochester.blogspot.com

    Mvh Kathrine

    SvarSlet
  77. Jeg vil meget gerne være med på to lodder :)

    SvarSlet
  78. Hvor fint!! 2 lodder til mig, tak :-)

    SvarSlet
  79. Jeg er med på 2 lodder ;)

    SvarSlet
  80. Hei. jeg blir gjerne med på 2 lodd. Plakatene er så fine. D

    SvarSlet
  81. jeg vil gerne deltage med 2 lodder

    SvarSlet
  82. Uh det gad jeg virkelig godt vinde! Jeg deltager med to lodder :)

    SvarSlet
  83. Jeg er med på 2 lodder :-) Den ville være så fin til mit mintfarvede skab

    SvarSlet
  84. Deltager med 1 lod, da jeg ikke har en blog eller adgang til min facebook profil lige nu :-/

    SvarSlet
    Svar
    1. hov forresten er min mail: metteolesen94@gmail.com :-)

      Slet
  85. Vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  86. 1 lod til mig tak - mangler lidt til at hænge på væggen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  87. Smuk plakat! Deltager med et enkelt lod
    Kh. Line

    SvarSlet
  88. Deltager meget gerne med 5 lodder :)

    /Trine - kvalitid

    SvarSlet
  89. Deltager med to lodder :)

    Akat_fredenslund@hotmail.com

    SvarSlet
  90. Deltager med 2 tak:-)
    Go påske!

    Mvh Sisse

    SvarSlet
  91. Jeg deltager med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  92. Så fine farver! Der må gerne lande et bjerg i min postkasse :-)
    Jeg vil smadder gerne være med på et lille lod ;-)
    God påske
    Frk. Hansen
    www.frkhansen

    SvarSlet
  93. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  94. Smider 1 lod i puljen ;)
    Julie (j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  95. Smider 1 lod i puljen ;)
    Julie (j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  96. Sådan!!! Alle ting er hermed gjort!!! Awesome billeder - er helt tosset med dem <3
    Kram
    Anne/mannemor.blogspot.dk

    SvarSlet
  97. 2 lodder til mig :)
    Krydser fingre
    God påske - idaaofa@hotmail.com

    SvarSlet
  98. 2 lodder til mig - vi har lige malet vores vægge hvide, så disse ville være fede at starte ud med!
    Vh. Eva
    Eva.salmony@gmail.com

    SvarSlet