tirsdag den 24. januar 2012

.

Her til eftermiddag har jeg været hjemme hos Maria med webshoppen retro-vintage.dk.
Jeg havde til formål at finde nogle stoffer til puderne i sofaen
og jeg vidste at Maria ligger inde med et kæææmpe lager.
Jeg var også hjemme hos Maria i efteråret, da hun holdt åbent hus med en masse retrostoffer,
møbler, tapeter, ting og sager - og det med succes.
I eftermiddags fandt jeg som ønsket en masse smukke stoffer,
men også 4 slags tapeter og lidt ting til lejligheden.
 Glæder mig til at vise jer det hele de næste par dage.. Her er et udpluk af Marias stoffer, som alle er fantastiske, så klik ind forbi hendes side og se, om du ikke også skulle blive fristet :)
 

14 kommentarer:

  1. Hold nu op, jeg troede lige først det var hele dit indkøb du viste frem... For der må da være for mange mange penge.

    Der er godt nok mange smukke sager imellem :-) SUK

    SvarSlet
    Svar
    1. hehe.. Aargh, dog ikke :) Men gid det var!
      Købte en del, men mange små forskellige stykker - det var meget svært at vælge, hvis du kan forestille dig det :)

      Slet
  2. Ja, hun har så meget fint. Jeg har netop lige bestilt en lækker pakke med 21 stykker!! :) Glæder mig til at modtage den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op, det var mange stykker!
      kan godt forstå, du glæder dig :)

      Slet
  3. Hold nu op, sikke en hjemmeside...jeg var lige inde og kigge! Jaaaamen altså, hvor er jeg ærgerlig over at jeg ikke lige har penge til at købe lidt af det hele:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var os rigtig svært for mig ikke at købe hele baduljen ! ;)

      Slet
  4. Wauw misunder din samling! Jeg har kun lige det jeg skal bruge til puder til vores sofa.. vil så gerne have samlet mere sammen, men retro er jo dyrt, og penge er der ikke mange af lige nu, men håber også jeg en dag kan vise en flot samling sammen ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er desværre ikke min samling, men marias fra retro-vintage.dk :) Hun er en heldig kvinde :)

      Slet
  5. WOUWH!! Det må da simpelthen have været lige som en dag i himlen. Jeg troede også først lige at det var alt det stof du havde købt du viste frem -synes også det virkede rimeligt heftigt men omvendt man kan jo blive revet med af den gode stemning når man lige som jeg er besat af stoffer (:

    Vil straks kigge forbi den farlige hjemmeside, selvom jeg nok burde lade være.. (;

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe.. det var ret himmelsk, ja :)
      Jeg tror nu aldrig, jeg får så meget som Maria - det er helt vildt så meget, hun har. Og det er smukt alt sammen :)
      Ja, meget farligt!

      Slet
  6. FOR en samling stoffer!! Rene stoffhimmelen:) Der skulle gjerne jeg vært en tur også!
    Gleder meg til å se hva som ble med deg hjem:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en stofhimmel hjemme hos Maria :)
      Glæder mig til at vise dig det :)

      Slet
  7. åh, for noen NYDELIGE stoffer!!!

    :)

    Klem til deg, søte!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, fantastiske! Skønt at have dem mellem hænderne også! :)

      Slet