søndag den 26. februar 2012

Børnesager, som kan findes i min stand

I påskedagene, hvor der igen er loppemarked i Forum på Frederiksberg,
 skal jeg have min egen stand og jeg glæder mig rigtig meget. 
Hele tiden går jeg og forbereder til dagene, hvor jeg bestræber mig på at lave en fin bod,
som afspejler min stil og de farver jeg elsker.
Her er der lidt børnesager, som vil være at finde i min stand... Jeg har ikke selv børn, men jeg har alligevel ikke kunne lade være med at snuppe nogle fine børnesager, når jeg har set dem.
Efterhånden er der rigtig mange ting, som jeg har lagt til side til standen
og det bliver super spændende at se, hvordan de handlende tager i mod det. 

Måske vi ses derinde..? 


30 kommentarer:

  1. Det bliver rigtigt fint :) søde sager har du fundet, dem skal du nok komme af med og hvis jeg var i nærheden ville jeg helt klart kigge forbi :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, at vide <3
      Jeg vil gøre et forsøg i hver fald :)

      Slet
  2. Ejjjj Anna, jeg er fuldstændig vild med tæppet, og farve sammensætningen.. Hvis du kunne lokkes til at sælge det lidt før forum må du meget gerne maile mig, det et jo helt fantastisk.. Marmun@gladsaxe.dk :)

    Kærligst Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria :)
      lige netop med tæppet har jeg haft mange blandede følelser omkring videresalg.. Må jeg vende tilbage til dig, hvis jeg definitivt bestemmer mig for at sælge.?
      Kh mig

      Slet
    2. Det kan jeg godt forstå, men håber alligevel du vil af med det til mine små tuller;-) skriv endelig til mig hvis du beslutter dig for at sælge:)

      Slet
  3. Det er jeg sikker på at du får solgt:) Rigtig fine ting....

    SvarSlet
  4. Hejsa,
    Er der et link/hjemmeside hvor man kan se åbningstider osv for loppemarkedet...?
    /Kathrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Øhm, bummelum.. Det er faktisk min kære moder, der har styr på det, da hun også skal med og er hende med kontakterne.. men det er så vidt jeg husker, så er det skærtorsdag og langfredag fra klokken 10 - 16 :)

      Slet
  5. Uhh, der skal jeg da helt sikkert ind! Den fine blå seng måtte gerne flytte hjem til os :D

    SvarSlet
  6. Svar
    1. Tusinde tak skal du ha' :)
      Håber også, at de handlende i Forum synes det samme :)

      Slet
  7. Ej den der regnbue.. Den ville VIRKELIG pynte herhjemme.. Kunne du mon overtales til at sælge den?? Og i så fald..Hvad skal den koste??
    Fra Marianne@lerskov-andersen.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marianne
      Jeg kunne godt lokkes, men den vil være utrolig tung og dyr at sende for dig, er jeg sikker på..
      Hvis du stadig er interesseret, så send mig endelig en mail :)
      KH mig

      Slet
  8. SÅ nydelige dukkesenger!
    Nydelige duse farger
    som er så fine!! :)

    Du har det lekkert, frøken!

    STOR
    KLEM

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er os rigtig vild med de små dukkesenge - bare man havde en lille pige, så de kunne blive hos mig :)

      Slet
  9. WAUW, sikke et lækkert farveboost. Faldt lige tilfældigt over din blog - her er sørme lækkert :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt du vil læse med - det er jeg glad for :)

      Vi blogges <3

      Slet
  10. Sikke skønne farver her og en meget fin blog! Jeg følger med i din favepalet fremover og vil ikke afvise at kigge forbi din stand i Forum til påske :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dejligt - både at du vil læse med og at du måske kommer forbi (kunne være så hyggeligt at hilse på nogen fra Bloglandet)

      Slet
  11. Ej regnbuen er jeg også meget interesseret i. Er den solgt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er ikke solgt endnu, men som du måske har set, så er der også en anden interesseret køber :)
      Send mig en mail, hvis det stadig har interesse :)

      Slet
  12. Hej igen..
    Du må meget gerne give mig et bud på den regnbue ang hvad den skal koste..
    Jeg bor på Stevns.. Så det er jo ikke SÅÅÅ langt fra Roskilde..
    Fra Marianne@lerskov-andersen.dk

    SvarSlet
  13. Ih, den der regnebue er da herlig. Men med alle de interesserede er der vist ikke noget håb for langsomme mig :'(
    Jeg satser på, at de andre hopper fra - i så fald, må du endelig sende mig en mail xo@xoeinding.dk

    Kh Line

    SvarSlet