torsdag den 13. september 2012

Ekstra idéer

Vil gerne lige dele en idé med jer,
som jeg egentlig allerede har delt på facebooksiden;
Det slog mig, at perlekassetterne ville være ret fine som køleskabsmagneter
ved blot at lime en magnet på bagsiden (må vist være den strøgne side).
Jeg har desværre ikke selv et køleskab med magnetisk flade, så hvis jeg laver et eksemplar, må det blive til gave.
I øjeblikket danner min amagerhylde domæne for alle mulige kreative dimsedutter
- der er ikke rigtig noget system i det, men det er ret hyggeligt.
Helene skrev en kommentar i går med idéen om at lave kassetterne i de helt små
 mini hama-perler til vedhæng på en halskæde - mulighederne er mange!
 



8 kommentarer:

  1. De er super cool! Jeg har også lavet en del øreringe af mini hama perler, bla. små røde svampe, julehjerter og æbler. Så ja, mulighederne er mange!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan forestille mig, at det er nogle fine resultater, du har fået ud af det :)

      Slet
  2. Jeg har lavet en halskæde med et kassettebånd i mini hama perlerne. Den er sååå fin! Til jul spurgte min kæreste 12-årige kusine: "Hvad er det du har om halsen?". Hun havde aldrig set et kassettebånd, så måtte jo lige forklare at det er old-school-CD'er. Hæh.

    Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha.. Nej, det er nok ikke noget for dem, som ikke kan huske de gamle kassettebånd og båndoptagerne - for ikke at snakke om VHS :D

      Slet