søndag den 25. november 2012

En kunstnerisk oplevelse

Jeg rapporterer hermed lige med lidt billedspam fra det fantastiske julemarked på
 Det Kongelige Danske Kunstakademis skoler for arkitektur, design og konservering,
som jeg besøgte i går, lørdag.
Det er virkelig helt utroligt, så dygtige og inspirerende de studerende er på stedet
og priserne på deres kreationer er meget overkommelige.  
Jeg fik rigtig mange smukke, unikke sager med hjem, som jeg glæder mig meget til at vise.
Nederst finder du en liste med links til nogle af de kunstnere, som jeg handlede hos.

9 kommentarer:

  1. Fede inspirerende billeder!!!! Glæder mig til at se de lækre sager du fik med dig hjem! Er vild med de små farvede magneter!

    SvarSlet
  2. Fantastiske billeder. Jeg kan næsten ikke vente med at se hvad du har købt! :)

    www.badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Sikke nogle flotte billeder, du fik taget - jeg var også derude. Der var sindsygt mange mennesker, så jeg tror slet ikke jeg fik set alle de fine ting, du har taget billeder af. Glæder mig til at se, hvad du har købt:-)

    SvarSlet
  4. Øj det ser så lækkert ud, der skulle man dog bare have været forbi

    SvarSlet
  5. Hold da op det ser godt ud! Jeg har planer om FindersKeepers på lørdag og evt et eller 2 andre julemarkeder i kbh -nogen ideer?

    SvarSlet
    Svar
    1. I weekenden er der et andet designermarked i københavn og julemarked på musicon i roskilde :)

      Slet
    2. Super fine billeder Anna!

      @Anja, så er der både julemarked på Viktoria Factories og Det Nye Designer julemarked.
      https://www.facebook.com/events/251248491588853/
      https://www.facebook.com/pages/Det-Nye-Designer-Julemarked/151291188246173

      Slet
  6. Sikke mange fine ting, og sikke flotte billeder du har taget!
    Kh. Louise

    SvarSlet