lørdag den 1. december 2012

Julemarked med blogdamer


 
Tænkte, at jeg nok hellere måtte undgive dette indlæg i aften,
så du har en chance for at planlægge din tur forbi julemarkedet på Musicon i Roskilde i morgen, søndag.
Her kan du møde flere søde blogdamer med fine kreationer, som du sikkert kender.
De første fire billeder er fra Lis og Puks stand, som jeg mødte og handlede hos.
Er rigtig glad for mine køb og lover at vise frem snart.
 
 
Udover disse to kreative damer, var der også andre fra Blogverden.
I Mette Kirkeskovs flotte stand kan man nemlig købe masser af skønne sager - både hjemmekreeret og nye skønheder.
 Jeg genkendte i hvert fald Tamras flotte julepynt.
Ikke mindst besøgte jeg også Dortes stand, som jeg jo stiftede bekendtskab med på Køge torv.
Her og her  handlede jeg også.
 
 

14 kommentarer:

  1. Fine billeder. :)
    Jeg skal derned i morgen og jeg glæder mig rigtig meget. :D

    Www.badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor godt :)
      Rigtig go tur ønskes du herfra :)

      Slet
  2. Dejlige billeder- håber vi ses i morgen! ;)

    Julehilsner
    /Christins

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, christina :)
      kommer desværre ikke søndag, men håber, du får en go tur :)

      Slet
  3. Kære Anna
    Er så misundelig på alle de fine julemarkeder, der findes på Sjælland, og det skyldes bl.a. dine skønne skønne billeder:0)
    Jeg kender endnu ikke til noget lignende her i Jylland, gør du mon det?
    Gos weekend:0)
    Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Mon ikke også, der er nogle fine steder i jylland. Julia med the vintage hausfrau har lavet en liste - det var i hvert fald et par stykker i jylland :)

      Slet
    2. Tak, der smutter jeg lige forbi og kigger:0)

      Slet
  4. Ej Anna, var det dig der købte mit lille net? Hvor sjovt, du skulle da have sagt det var dig:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå for søren! Jeg var heller ikke klar over, at det var dig - ellers havde jeg skam sagt hej, kan du tro :)

      Slet
  5. Det ser bare så fint ud det de har lavet....glæder mig til at se hvad du fik købt!!

    SvarSlet
  6. Så mye fint :) gleder meg til å se hva du kjøpte!! jeg skulle vært der jeg også, hadde det bare ikke vært så langt unna :)
    fin helg til deg!!

    SvarSlet
  7. Hei Anna!
    Så fantastisk du har pyntet til jul i innlegget under her!!
    ELSKER fargene du bruker :)

    ..og så koselig med julemarked!
    Deilig tid vi har i vente nå!

    Ha en kjempe fin søndag vennen!

    SvarSlet
  8. Øj, ville ønske sådanne julemarkeder ville finde vej til Nordjylland! Her har tubestrik, strømpenisser og harmonika julemusik stadig sine velmagts dage...
    Skønne billeder :)

    Maria - enmorsunivers.blogspot.com

    SvarSlet