lørdag den 1. september 2012

Har de mon et navn?

 
Måske har nogle af jer læst på facebooksiden,
at jeg er helt vild med de fine ringe her.
Jeg ved ikke, om de mon har et navn, men indtil videre må jeg kalde dem for 'ringe'.
Jeg fik en ustyrlig lyst til at købe en med mig hjem, men jeg fik også lyst til at prøve at lave en selv.

Selve ringen er en afklippet bund fra en lampeskærm.
Den grønne dut er en stofrest fra stof og stil, perlen er fra Søstrene Grene og 
det gule stof har en lidt sjov historie:
I søndags på Køge Torv købte jeg en del lækkert tøj af nogle tjekkede tøser.
I deres stand var der en bunke med tøjdele til 5 kroner og deriblandt lå en nederdel i dette gule stof.
Nederdelen var fra H&M, men lignede fuldstændig en gammel sag fra 70'erne
- og 5 kroner er da vist lige til at overkomme :)


8 kommentarer:

  1. Skægt, sådan en sad jeg også og lavede i går :) de er fine...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor pudsigt :) Håber du lige viser frem så :)

      Slet
  2. Hvor er den fin! Den skal videreudvikles og tænkes til noget, jeg skal hænge på min dør til jul... Tak for idé!

    SvarSlet
  3. Very creative idea, I love it. Looks great, maybe I should also try to do next.

    SvarSlet
  4. Jeg aner ikke, hvad de hedder, men den får mig til at tænke på de løse kraver, der er moderne igen. Men krave-krans lyder ikke så godt! ;D
    Det er da sjovt med den nederdel! Det ser meget autentisk 70er ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. haha.. nej, det lyder måske lidt fjollet :)
      Det var ret skørt og ja, det er ret utroligt at det lige mindende så meget om :)

      Slet
  5. hei! ble så akutt inspirert av denne herlige kransen, at jeg måtte lage meg en jeg og :)

    SvarSlet