søndag den 30. december 2012

Julegaver og den nye lejlighed


Så fik jeg endelig tid til at blogge lidt og i dag handler det om mine julegaver og den nye lejlighed.
I år fik jeg nogle rigtig flotte gaver, som naturligvis skal benyttes i det nye hjem.
Af min kæreste og svigerforældre fik jeg den super smukke Eames stol,
som virkelig var en overvældende gave. Den grå måttepude er fra Ikea.
Jeg tror egentlig, at Kaj Bøjesen aben har ligget under mange juletræer her til jul og den lå også under mit. Den fik jeg af mine forældre sammen med en stak flotte fletbøjler af den slags, som jeg samler på, I ved nok.
Mælkeskummeren var fra min nevø og niece og de musselmalede små kopper fra min arbejdsplads.
Vi har fuld gang i arbejdet i den nye lejlighed og det går fremad hele tiden.
Jeg har lavet et album på facebooksiden, hvor I kan følge udviklingen - lige her.

9 kommentarer:

  1. Skønne skønne gaver Anna! Rigtig godt nytår til dig, og pøj pøj med lejligheden.
    Kh. Louise

    SvarSlet
  2. Skøn gaver og lækker lejlighed. Godt nytår

    SvarSlet
  3. Ej hvor sjovt netop disse to stole fik jeg også 2 stk`s af i julegave af mine mor og stedfar. Dejlig gave

    Godt nytår:-)

    SvarSlet
  4. Sikke nogle skønne gaver - glæder mig til at følge udviklingen med lejligheden.
    Godt nytår.

    SvarSlet
  5. Hvor fine gaver. Har selv Eames stolene og bliver aldrig træt af at se på dem ;)
    Godt nytår til dig :)

    SvarSlet
  6. Dejlige gaver Anna :O) Vi har også de dejlige Eames stole stående i køkkenet med samme Ikea pude i ;o) Man sidder så dejligt og lunt :o)
    Glæder mig til at følge dig i det nye år og den nye lejlighed..

    SvarSlet
  7. Ser super godt ud, elsker din stil.
    Godt nytår :o)

    SvarSlet
  8. Lækkert hjem! Hvad hedder måtten til Eames stolen? Jeg kunne godt bruge den til mine stole ;-)
    Godt nytår!

    -M.

    SvarSlet